Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tympii. Tein mitä tahansa niin vaimolle en kelpaa.

Vierailija
05.03.2017 |

Vaikka käsillä kävelen, samalla tiskaten niin ei.
Seksistä nyt ei edes ole puhe, vaan ihan sellainen läheisyys ja toisen kunnioitus poissa. Jotenkin seksistä kieltäytyminen on vielä ymmärrettävissä, kun eihän välttämättä toinen enää sytytä tms. Mutta millä selitätte yleisen piittaamattomuuden? Jutut ja kysymykset menee lasten kautta. Mitään kosketusta ei ole, ei tulevaisuuden mietintää ja jos itse kysyn jotain saan vastauksen vasta toisella kysymällä. Wtf lähinnä päällimmäisenä ajatuksena. Törkeää käytöstä, vissiin tutulle ei niin väliä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis *imurointia... 😂

Vierailija kirjoitti:

Miten neuvoisit naista, jonka mies ei enää tunnu olevan kiinnostunut hänestä? Satsaa itseesi!

Jos jäät sinne kotiin jurnuttamaan, mikään määrä tiskaamista ja imitointia ei tee sinusta kiinnostavaa.

Vierailija
22/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö oma-aloitteisesti mitään? Tiedätkö mitkä vaatteet kuuluvat kenellekin lapsellenne? Tiedätkö lastesi suosikki elokuvia ja niiden hahmoja, tai minkä nimisiä kavereita heillä on? Yllätätkö vaimoasi koskaan mitenkään? Kannustatko häntä viettämään aikaa ystäviensä kanssa tarjoutumalla vaikka edes vuorokaudeksi huolehtimaan 100%:sti kodista ja lapsista? Tässä muutamia asioita mitä oma mieheni ei todellakaan osaa tai tee, ja siksi mua vain ärsyttää hänen läsnäolonsa.

Eli kaikki on miehen vikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy omaan vastaavanlaiseen käytökseen on se, että on alkanut suunnattomasti ärsyttää juurikin se, että mies on oma-aloitteeton nysvö. Istuu tai makaa kaiket illat kännykkää selaten. Liinunta ei maistu, sen sijaan pitsa ja hampurilaiset kyllä.

Vierailija
24/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyttäydyn noin ja syynä se, että olen toivottoman rakastunut toiseen. Ajatellen toista 90% valveillaoloajasta (lähinnä seksiä). Oma mies pelkästään ärsyttää enkä jaksa miellyttää yhtään mitenkään. Fyysinen läheisyys ällöttää ja etenkin se ärsyttää, kun mies kuvittelee että en halua seksiä! Haluan! Ja koko ajan, mutta en tippaakaan hänen kanssaan.

Sivusuhde on pelkästään "virtuaalinen" eikä tule koskaan realisoitumaan muuta kuin korkeintaan yhden kerran seksisessioon (tuskin edes sitä). Olemme molemmat perheellisiä ja asumme eri maissa.

Tämän vuoksi en halua myöskään erota tai kertoa puolisolle (loukata). Odotan että menee ohi ajan kanssa... tosin kuukausia jo mennyt eikä yhtään vielä laimene.

Liekö amerikkalaiskenraali tai lääkäri, joka palvelee jollakin Lähi-idän kriisialueella.

Vierailija
25/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jossakin pienellä matkalla itseksesi tai kaverin kanssa. Tai vielä parempi: mene lasten kanssa jonnekin ilman puolisoasi! Ikävä on välillä tosi tarpeellinen tunne. Moni suhde väljähtyy ja happanee kun ei osata olla erillään missään eikä siksi tule sitä ihanaa ikävän tunnettakaan enää.

Vierailija
26/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärrän, että mies osallistuu lapsen kuluihin niin kuin kuuluukin. Mutta se tuntuu kummalliselta, miksi jotkut maksavat piittamattoman ja epäkunnioittavan ämmän elämää vuosikausia uskaltamatta tehdä uhkavaatimusta siitä, että jos touhu ei muutu niin ero on ainut vaihtoehto. Miksi kustantaa vieraaksi muuttuneen ihmisen elämää, joka ei ole pätkääkään sinusta ja asioistasi kiinnostunut. Kannattaa laatia avioehto ennen eroa. Miesten pitäisi jämäköityä näissä asioissa ja tehdä oikeat johtopäätökset aiemmin.

Miten vaimon saa allekirjoittamaan avioehdon ennen avioeroa?

Vierailija
27/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyttäydyn noin ja syynä se, että olen toivottoman rakastunut toiseen. Ajatellen toista 90% valveillaoloajasta (lähinnä seksiä). Oma mies pelkästään ärsyttää enkä jaksa miellyttää yhtään mitenkään. Fyysinen läheisyys ällöttää ja etenkin se ärsyttää, kun mies kuvittelee että en halua seksiä! Haluan! Ja koko ajan, mutta en tippaakaan hänen kanssaan.

Sivusuhde on pelkästään "virtuaalinen" eikä tule koskaan realisoitumaan muuta kuin korkeintaan yhden kerran seksisessioon (tuskin edes sitä). Olemme molemmat perheellisiä ja asumme eri maissa.

Tämän vuoksi en halua myöskään erota tai kertoa puolisolle (loukata). Odotan että menee ohi ajan kanssa... tosin kuukausia jo mennyt eikä yhtään vielä laimene.

Liekö amerikkalaiskenraali tai lääkäri, joka palvelee jollakin Lähi-idän kriisialueella.

😂😂😂

Ei sentään vaan ihan tuttu ihminen (myös puolisoni tuttu).

Noita kyseisiä kaveripyyntöjä kyllä tulee harva se viikko faceen, mutta vaikea uskoa että joku oikeasti menee lankaan...

Vierailija
28/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huoriin, minäkin käyn se helpottaa.

Vierailija
29/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kiinnostus eksää kohtaan kuoli pois kun tämä ilmiselvästi piti minua itsestäänselvyytenä. Ei siis kunnioittanut, ei tukenut, lupaili kyllä kaikkea mutta mikään ei ikinä muuttunut. Mutta ehkä ap:n tapauksessa ei ole kyse tästä, koska aloituksesta saa käsityksen, että ap yrittää mutta vaimoa ei vain kiinnosta. Ehkä vaimolla on joku toinen?

Kuinka paljon huolehdit lapsista? Naisten hormoonit jostain syystä toimivat sillä tavalla, että kun saadaan lapsia, niin mitä kiinnostuneempi mies on lapsista, sitä kiinnistuneempi nainen on miehestä. Jos mies yrittää lähestyä vain naista, nainen torjuu miehen, ehkä koska kokee että mies yrittää erottaa naisen lapsistaan? Tällöin miehestä tulee uhka ja sen takia kiinnostus loppuu. Sen sijaan että lapsista huolehditaan yhdessä ja näin parisuhde lujittuu.

Vierailija
30/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistä nyt ei edes ole puhe, vaan ihan sellainen läheisyys ja toisen kunnioitus poissa. Jotenkin seksistä kieltäytyminen on vielä ymmärrettävissä, kun eihän välttämättä toinen enää sytytä tms. Mutta millä selitätte yleisen piittaamattomuuden? Jutut ja kysymykset menee lasten kautta. Mitään kosketusta ei ole, ei tulevaisuuden mietintää ja jos itse kysyn jotain saan vastauksen vasta toisella kysymällä. Wtf lähinnä päällimmäisenä ajatuksena. Törkeää käytöstä, vissiin tutulle ei niin väliä.

Kuule, se on vapauttava tunne kun tajuat että vaimo huutaa teitpä mitä tahansa, vaikkapa sitä mitä vaimosi pyysi ja vaimosi antamien ohjeiden mukaan tekemällä. Tajuat että voit tehdä ihan niinkuin haluat tai jättää tekemättä. Huudon määrä pysyy vakiona. Lopputulos jokatapauksessa on avioero. Näin kävi minulle. Ja tämä tilanne tulee kun vaimon toivoma lapsimäärä on täysi.

T:M

Vierailija
31/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi, niin tuttua. Sinä OLET KUSESSA. Lastesi äiti on ilkeä ja tunnekylmä ihminen, joka haluaa kontrolloida sinua täysin.

Minä hankkiuduin tuollaisesta naisesta eroon. Ei kiitosta mistään, ei mitään kunnioitusta, seksin säännöstely vallan välineenä.

Vuosi oli menny melkein jo huonosti, kun muija ehdotti sen kaaoksen keskelle vielä lapsen tekoa, sanoin että en mistään hinnasta suostu siinä elämäntilanteessa. Sen jälkeen yritti vielä kiusata minua lisää, kunnes meni hermo ja käskin painua sen helvettiin mun elämästä. Silti vielä lopullisen eropäätöksen jälkeen pyöri nurkissa yli 2 kk, kyllä muuten vitutti, mutta eipä vituta enää.

Muuttuiko se tuollaiseksi lasten saannin jälkeen, vai miten? Kuulostaa kyllä todella pahalta, otan osaa.

Vierailija
32/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos ihan vaikkapa juttelisit vaimosi kanssa asiasta.

Vierailija
33/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko tosissas?? Et halua erota (miksi?) vaikka miehesi ällöttää sinua. Ja et halua loukata kertomalla, mutta teet hänen (loppu)elämästään helvettiä kun sinuun ei mitään kontaktia saa. Tosi fiksu nainen ja oikein empaattinen, not.

Että osaa olla ihmiset itsekkäitä kusipäitä.

Vierailija
34/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaimo treffeille niinkuin suhteen alkuaikoina. Ala herättelemään sitä vanhaa kipinää. Ei sitä tiedä vaikka vaimo lämpenisi. M38

Vierailija
35/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie vaimo treffeille niinkuin suhteen alkuaikoina. Ala herättelemään sitä vanhaa kipinää. Ei sitä tiedä vaikka vaimo lämpenisi. M38

Ei herää. Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
36/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kymmentä valivali-aloitusta ajattelit vielä  väsätä tänne sen sijaan että keskustelisit sen toisen osapuolen kanssa??? En jaksa lukea tota sun itesäälimärinääsi enää.Munaton mies!

Vierailija
37/41 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
38/41 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii edelleen

Vierailija
39/41 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen mies kuin vaimosi erotuksena että seksiä hän kyllä vaatisi vaikka olen tehnyt käytännössä kaikki kotityöt ja hoitanut lapset. Kaikki muut miehet tuntuvat osallistuvan kodinhoitoon paitsi minun. Ei käy kieltäminen että olen kateellinen heille.

Vierailija
40/41 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt niin kusipäistä meininkiä, mitä olla voi. Toivottavasti ukkosi ymmärtää lähteä tommosen paskanpuhujan kelkasta vielä edes kohtuullisen sään aikana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan