Vaimo teetättää minulla kaikki kotityöt
Vaimo on oppinut ovelaksi. Kysyy minulta pitkin viikkoa: "Kulta, voisitko imuroida?" Tai voisinko pestä pyykkiä, käydä kaupassa, tiskata jne. Minä hyväntahtoisesti sitten teen, miksikäs ei. Nyt olen huomannut, ettei vaimo sillä aikaa auta tai tee mitään hyödyllistä. Saattaa lukea, katsoa telkkaria tai surffata netissä.
Miten asia kannattaisi ottaa puheeksi? Asia ei käytännössä ole isokaan, mutta periaatteessa tuo on minusta itsekästä.
Kommentit (6)
Mieheni on samalainen. Pesen pyykit, astiat, lattiat. Pääasiassa hoidan lapset ja hänkin heille vaatteet varusteet ja joululahjat. Autonkin vien nykyään korjaamolle kun on niin saatanan vaikeeta edes siitä lamput vaihtaa (Mies osaa kyllä ) Ruokaa tekee joskus mutta saattaa syödä kattilan tyhjäksi ennen kuin kaikki perhe on ruuan saanut jos olen esimerkiksi töissä. Jos kritisoin tilannetta hän sanoo että voin lähteä. Älä siis välitä.
Mitäs olet niin lapanen, että olet suostunut´. Jos nyt yhtäkkiä lopetat, niin siitä ei ainakaan mitään positiivista seuraa.
Jos vaimo pyytää sinua imuroimaan, niin sano, että hän voi käydä sillä aikaa kaupassa. Voit myös kysyä, kumman vaimo tekee, käy kaupassa vai imuroiko. Jos kumpikaan ei kelpaa, osta kaupasta ruokaa vain itsellesi.
Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Lopeta tekemästä. Varmasti alkaa vaimosikin tekemään :) Minä teen meillä lähes kaiken. Joskus jään vain sänkyyn makaamaan. Kyllä mieskin sitten tekee kun huomaa ettei tiskikoneeseen mahdu enää likaisia ja pyykkikorista tippuu vaatteet lattialle. Sekin ettei jääkaapissa ole ruokaa lämpimästä ruoasta puhumattakaan. Alkaa tulla vipinää kinttuihin :D
Vaimo ja äiti 27v
Kommentteja?