Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi jotkut lyhyet miehet ovat kauhean kovaäänisiä?
05.03.2017 |
Haluavatko he huomiota, kun eivät muutoin sitä naisilta saa?
Kommentit (4)
pitää puhua äänekkäästi että se ääni kulkeutuu ylös asti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luultavasti näin on. Miksi muuten esimerkiksi mieskoomikot ovat usein lyhyitä. Koska hakevat huomiota
Heidän suunsa on lähempänä korviasi.
Alue: Aihe vapaa
Kai se on joku lyhyiden ihmisten juttu. Lyhyistä naisista sitä ääntä vasta lähteekin.