Meikä mandoliini lähtee huomenna Thaimaaseen!=)
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miksi otatte aloituksen noin tosissaan? Haloo, käytetään tahallaan termejä "meikämandoliini" ja "Thaimaaseen", eli aloituksessa oli tarkoitus joko trollata tai sitten kannustaa jakamaan kuluneita, ihmisten käyttämiä fraaseja, jotka ärsyttää.
Hyvää matkaa Ap! Lomalle lompsis! Ilmoitathan kun lomat on lusittu ja aika palata astialle sorvin ääreen!
Just näin
Vierailija kirjoitti:
Miksi otatte aloituksen noin tosissaan? Haloo, käytetään tahallaan termejä "meikämandoliini" ja "Thaimaaseen", eli aloituksessa oli tarkoitus joko trollata tai sitten kannustaa jakamaan kuluneita, ihmisten käyttämiä fraaseja, jotka ärsyttää.
Hyvää matkaa Ap! Lomalle lompsis! Ilmoitathan kun lomat on lusittu ja aika palata astialle sorvin ääreen!
Ei. Aloittaja on oikeasti tyhmä. Jos tekisi harkiten trollauksen niin se olisi sitten taiten tehty.
Ja tuo "lomalle lompsis". Eir ristus, ku mä kärsin! 😖
En ole kateellinen. Jos olisit lähdössä Tokioon tai New Yorkiin, olisin todella kateellinen. Thaimaahan en luultavasti lähtisi, vaikka minulle maksettaisiin matkustamisesta sinne.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa 😊 minä lähden Kanarialle 2 viikoksi lämmittelemään
Minnepäin olet menossa? Itse tulin juuri Teneriffalta. Ihan hirveen lämmin siellä ei ollut, mutta mukava loma kuitenkin. Hauskaa lomaa sinulle.
Mitäs ajattelet sillä mandoliinilla siellä tehdä?
Mandoliini ei auta mandoliinilkrapulaan.
Meikä sähköurku menee huomenna töiseen.
Mandoliinimiehen matka tää, on täynnä elämää!
Thaimaaseen syömään ananasia ja kookosia?
Vierailija kirjoitti:
Minäpä lähden Pohjanmaaseen!
Pohjanmaahan. Olet oikeassa, suomen kielessä ei ole mitään järkeä.
Minäpäs menenkin ensi viikolla Ahvenanmaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä järkeä, jos sen vaan opettelee koulussa eikä missään peräkylän nakkikioskilla, jossa poikaystävä saattaa ostaa sulle jaffapullon, kun olette enste ajaneet sinne iskän ostamalla mopolla. Poikkis syljeskelee pitkin pihoja ja jäät sitten sen kanssa asumaan Perähikiälle ja teet kaheksan kakaraa sossun tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä järkeä, jos sen vaan opettelee koulussa eikä missään peräkylän nakkikioskilla, jossa poikaystävä saattaa ostaa sulle jaffapullon, kun olette enste ajaneet sinne iskän ostamalla mopolla. Poikkis syljeskelee pitkin pihoja ja jäät sitten sen kanssa asumaan Perähikiälle ja teet kaheksan kakaraa sossun tuilla.
Kerrotko sitten miksi mennään Thaimaahan kun kuitenkin mennään Pohjanmaalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko sitten miksi mennään Thaimaahan kun kuitenkin mennään Pohjanmaalle?
En osaa tosiaan sanoa. Pohjanmaa on kaunista seutua ja Thaimaa pelkkä turistirysä. Ehkä jotkut haluaa elvistellä, että nyt mennään Thaimaaseen (😊)!
Itse olen viettänyt siellä pakosti vuodessa aina muutaman päivän kuukaudessa johtuen ammatistani. Enää en vietä, koska aikaerot oli niin kuluttavia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mullekki joku tyttö sieltä.
Mutta varmista, ettei sillä ole munat!
Lol. Eiköhän aloittaja ole ihan tietoisesti kirjoittanut väärin. Nyt mammat haluavat esittää fiksua. Fiksu ei kuitenkaan mene lankaan.