Häiritseekö teitä naapurin parveke/terassitupakointi?
Tehdäänkö asialle jotain taloyhtiössä? Naurettava purkimys tuo Suomi savuttomaksi, kun ihminen omassa kodissaankin joutuu haistelemaan muiden tupakansavua.
Kommentit (26)
Tupakka kuuluu kahvin kanssa siihen kategoriaan joka haisee hyvälle mutta maistuu paskslle.
Kahvia juon silti, kätevä keino herättää itsensä. Tosin joillakin ent kollegoilla on maha tehnyt sillekin stopin suunnilleen iässän liiallisen käytön seurauksena.
Jos näin käy niin sitten itketään. Siihen saakka porskutetaan.
Tupakanhaju ei ole vielä haitannut, naapurin pilvenpoltto kylläkin. Soitanko poliisit ja pyydän roikkumaan mun parvekkeella että keksisivät ketä syyttää tästä? Se haju leviää ja tarttuu kaikkeen paljon pahemmin kuin tupakka!
Vierailija kirjoitti:
Tupakanhaju ei ole vielä haitannut, naapurin pilvenpoltto kylläkin. Soitanko poliisit ja pyydän roikkumaan mun parvekkeella että keksisivät ketä syyttää tästä? Se haju leviää ja tarttuu kaikkeen paljon pahemmin kuin tupakka!
Aah, pilivee.
Häiritsee:( Mun parveke on käyttökelvoton tupakoitsijoiden takia.
Häiritsee. Asun rivarissa ja naapuri vuokraa omaa asuntoaan. Kaikki vuokralaiset ovat olleet kovia tupakoijia. Ilmeisesti haluavat asua rivarissa kun on niin helppo mennä pihalle eli ulko-ovelle tupakalle ja vuokra-asunnoissa ilmeisesti tupakointi aina kielletty. Nyt sitten me naapurit kärsitään näistä tupakoivista vuokralaisista.
En haluaisi häiriintyä, mutta kun en itse ole koskaan tupakoinut tai viettänyt aikaa tupakoivien seurassa , niin kyllähän se ärsyttää ja inhottaa kun kesällä ei voi pitää terassin ovea auki saati viettää siellä aikaa, kun alakerran ketjupolttajanaapurit sauhuttelevat. Ikävää olla huonoissa väleissä naapurin kanssa, mutta kun ei siitä savusta pääse yli eikä ympäri.