Miksi Sini Ariell on vienyt teiniajan farkut Australiaan?
Kommentit (15)
Ei ne ole sen teiniajan farkut. Ilta-aviisit taas vetäneet mutkat suoriksi. Sini kirjoittaa insta-postauksessaan https://www.instagram.com/p/BRPifJ9hcy_/ että "my teenage jeans size" - siis teini-iän farkkukokoon, ei farkkuihin.
Siis en ymmärrä, puhuu koosta 34/34, onko kyseessä suomalainen naistenvaatekoko-34 vai farkkujentuumakoko-34? Tekstin mukaan olisi tuo jälkimmäiseksimainittu, mut tasan ei ole 34-waist -kokoinen tuo ihminen, olen nähnyt telkkarin lisäksi myös livenä
Vierailija kirjoitti:
Siis en ymmärrä, puhuu koosta 34/34, onko kyseessä suomalainen naistenvaatekoko-34 vai farkkujentuumakoko-34? Tekstin mukaan olisi tuo jälkimmäiseksimainittu, mut tasan ei ole 34-waist -kokoinen tuo ihminen, olen nähnyt telkkarin lisäksi myös livenä
27/34
En ymmärrä miksi tästä ihmisestä edes tehdään juttuja. Sarjassamme tyrkyt julkkikset...
Nojaa. Ihan peruskoko housuista pienemmällä naisella. Itselläni oli vielä 19-vuotiaana 34/34-koko farkuissa.
Vierailija kirjoitti:
Nojaa. Ihan peruskoko housuista pienemmällä naisella. Itselläni oli vielä 19-vuotiaana 34/34-koko farkuissa.
AIVOPIERU, siis 24/34
Siis onko tuo nuin lattapylly? :-0
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tuo nuin lattapylly? :-0
Katsoin ihan samaa että onpahan piukat pöksyt kiskonut jalkaan kun ei noissa voi kuin seisoa paikallaan. Se että farkut menee päälle ei tarkoita että ne on sopivat.
Pitää olla tosi pitkä, että sopivien housujen haara-lahje on 34 tuumaa eli noin 86 senttiä. Suomalaisten mittataulukoiden mukaan 176-senttisellä naisella jalan sisämitta on keskimäärin 79-80 cm.
Miten laihoja nää ihmiset oikein on? Mulla 28/32 koko farkuissa ja jatkuvasti huomautellaan siitäkin, siis kuinka laiha olen!
Onkohan sen miehellä teini-ikäisiä lapsia, tai sitten siellä saa kirppiksillä paremmat hinnat.
Sinin englanninkielentaito on vähän hakusessa, mutta kaiketi koko on 27/34 uusimman päivityksen mukaan.
Itse säilön 25 tuuman (vyötärö) farkkusortseja toivossa että joku päivä vielä mahdun niihin vaikka tyylillisesti en varmaan jukkisesti laittaisi päälle, paitsi retrobileissä.
"Skinny jeans", arvelen. Eli monella meistä (minullakin) on tallessa joku vaate, usein farkut, jota käytti silloin nuorena ja hoikkana. Sitä sit joskus sovittelee, ja fiilistelee tai kiroaa, tilanteen mukaan.