Mies kiukuttelee koska minä säästän rahaa pahanpäivän varalla ja hän käyttää tuhansia harrastuksiinsa ja keräilyyn.
En oikein ymmärrä. Jos meillä oisi tiukkaa kumpikaan ei näin tekisi mutta siitä ei ole kyse joten ärsyttää mikä siinä hiertää niin paljon kun toisella on jemmassa rahaa.
Kommentit (8)
emme ole naimisissa joten minulle jää kaikki.
ap
Hyvä että säästät, se on fiksua. Osta osakkeita niin saat säästöistä joka vuosi osinkotuloja
Jos yhteistä säästökohdetta ei löydy, niin miehesi on vakuuttunut, että jonain päivänä käytät säästöjäsi itseesi esim. etelänmatkaan, tyttöjen iltaan tms. ja siideripäissäsi petät häntä.
Mulla ei ole ketään keltä lainata jos tulee pahatilanne,miehellä taas on. Mun on vähän pakko säästää. En tajua osakkeista mitään.
ap
Mutta kirjoitti:
Jos yhteistä säästökohdetta ei löydy, niin miehesi on vakuuttunut, että jonain päivänä käytät säästöjäsi itseesi esim. etelänmatkaan, tyttöjen iltaan tms. ja siideripäissäsi petät häntä.
Jos on yhteinen säästökohde, niin sehän on selvä, että sitten kumpikin säästää. Omien säästöjen kanssa saa tehdä mitä itse haluaa. Käyttäähän mies nyt omia rahoja itseensä, joten miksei nainen saisi tehdä samaa? Ei joka euroa tarvitse kuluttaa heti, kun ne saa.
Mikä säästämisessä ärsyttää miestäsi? Pelkkä erilaisuusko?
Niin, miksi se on ärsyttävää? Mieshän saa itse tehdä, mitä haluaa.
Jos teille tulee ero, sinun säästöistäsi menee puolet miehelle. Vaadi avioehtoa!