Miksi kaveri viestittelee tällaisia?
Miksiköhän yksi kaverini viestittelee aina tällaisia, kuten "no mitäs sulle kuuluu? Me oltiin Lissun ja Penan kanssa eilen viihteellä (oli muuten mielettömän hauska ilta!) ja nyt odotellaan naapureita istumaan iltaa. Apua, pitääkin mennä ottamaan ruoka uunista ettei kuivu. Kivaa lauantai-iltaa sullekin!"
Siis mitä järkeä? Aina tällaista omien tekemisien ja kontaktien korostusta.
Kommentit (27)
Piiloveetuiluahan tuo on. On jotain hampaankolossa. Sitä kuuluisaa piiloaggressiivisuutta.
Joidenkin nyt vain pitää korostaa miten kiireisiä ovat ja miten paljon on ystäviä. Miehen sisko on juuri tuollainen. Todellisuudessa elää melko tylsää elämää. Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Itsekin viestittelen ystävilleni mitä elämässäni tapahtuu ja he myös minulle, onko siinä jotain outoa?
Niin, hän ei viestittele koskaan mitään tavallista asiaa, muutenhan tuo olisi täysin ok. Mutta kun tulee pelkästään viestejä "en ole vuosiin nauranut niin kuin tänä iltana. Tyttöjen ilta meillä ja oli siis ihan mielettömän hauskaa!" tai kuvia matkalta kommentein "rakastan matkustamista, onneksi on mahdollisuus nähdä maailmaa!".
ap
Minusta nuo kaverisi kommenttien kovin alleviivaavat osat puhuvat omaa kieltään, eivätkä ole pelkkää kuulumisten kertomista vaan.
Yrittää keksiä sanottavaa että vastaisit hänelle samoin. Et itse taida paljon viesteillä.
Onha tuo hyvällä elämällä kerskusmista ja piilo-agressiivista v..uilua jos vastaanottaja on normaali masentunut yksinäinen suomalainen.
Vastaa takaisin, että kiitos tiedosta, itse vietän täällä taas yksinäistä iltaa.
Eiköhän hiljene.
Onko teillä molemmilla/kummallakaan lapsia?
Molemmilla on lapsia, jo isoja, murrosiässä tai melkein. Olemme nelikymppisiä naisia.
ap
Ja sinua ottaa päähän, koska itse olet vain vetänyt kalsarikännejä telkan ääressä sotkuisessa kämpässäsi koko viikonlopun?
Hanki itsellesi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän yksi kaverini viestittelee aina tällaisia, kuten "no mitäs sulle kuuluu? Me oltiin Lissun ja Penan kanssa eilen viihteellä (oli muuten mielettömän hauska ilta!) ja nyt odotellaan naapureita istumaan iltaa. Apua, pitääkin mennä ottamaan ruoka uunista ettei kuivu. Kivaa lauantai-iltaa sullekin!"
Siis mitä järkeä? Aina tällaista omien tekemisien ja kontaktien korostusta.
Ehkei kannata vastata sille. - Jos kyselee myöhemmin, voi sanoa, että on ollut niin paljon menoa ja meininkiä, ettet ole huomannut kaikkia viestejä.
Kysy ensi kerralla mitä ruokaa teki, ja pistä paremmaksi, osta vaikka joku Hans Välimäen keittokirja ja kerro sille mitä kokkasit.
Ja laita loppuun että viihteellä olo pöhöttää.
Mitä haluaisit tapahtuvan? Että hän ei enää viestittelisi sinulle mitään, hän kutsuisi sinutkin joskus kylään, hän viestittelisi enemmän/vähemmän, haluaisit pyyhkiä hänet kavereistasi pois, haluaisit olla enemmän hänen kanssaan...? Tekevätkö viestit sinut ärsytyneeksi, surulliseksi..miksi?
Mieti mitä haluat ja vastaa kaverillesi juuri niin. "Minä haluaisin, että...et viestittele minulle enää/ kutsuisit minutkin joskus illanviettoihisi/.."
Mitäkö haluaisin? Että hän tulisi tuolta alas ja olisi ihan ihminen ihmiselle.
ap
Vastaat takaisin että
Meillä oli kiihkeä ilta miehen kanssa saunan jälkeen ja en ole vuosikausiin niin nauttinut orgasmista kuin eilen.
Tiedätkö miten kulta yllätti minut eilen - toi ruusuja ja nimipäivälahjaksi uuden louis vuittonin laukun. Onneksi on ihana mies
Erästä ex-kaveria vitutti suunnattomasti aina kun hänen kysyessään mitä teen, vastasin olevani/tulevani kuntosalilta. Alkoi tästä vittuilemaan ja kertoi nauravansa poikaystävänsä kanssa sille.
En tiedä olisiko pitänyt valehdella sitten, kun aina kun sattui kysymään niin näin oli. Neljä kertaa viikossa kävin ja häntä kiinnosti enemmän siiderin lipittäminen kuin mikään muu.
Luulee että oot ihan tavallinen ihminen.