Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla joku erityisen iso tai pieni ruumiinosa

Vierailija
04.03.2017 |

Esim kokoosi nähden? Miten suhtaudut asiaan? Mulla on niin pitkä selkä etten löydä uimapukua :( Kaikki kinnaa haaroista ja kiristää olkaimista. Oon siis perinteinen persjalkainen suomalainen nainen. En tykkää yhtään.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Penikseni on pieni mutta pääni on aivan kohtuuton verrattuna muuten niin veistolliseen kehooni.

Vierailija
2/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät hartiat, toinen silmä pienempi kuin toinen, näytän vammaselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaluni on tosi pieni. Häpeän sitä aivan kauheasti ja se ahdistaa enemmän kuin mikään muu asiassa maailmassa.

Vierailija
4/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurillini on todella lyhyt verrattuna muihin sormiini

Vierailija
5/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet jalkaterät, kengänkoko on 36 vaikka pituutta 170cm. Mulla on vaikeuksia tasapainon kanssa, muuten ihan kiva juttu.

Vierailija
6/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat, F kuppi.. Ja olen vain 160cm pitkä

Vierailija
7/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaluni on tosi pieni. Häpeän sitä aivan kauheasti ja se ahdistaa enemmän kuin mikään muu asiassa maailmassa.

Mikä on tosi pieni? Moni mies kuvittelee olevansa pienellä varustettu vaikka ihan tavallinen elin löytyy jalkojen välistä.

8/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rintakehä on tosi pieni. Vyötärö on joku 72cm ja oon aika sellanen pötkö, mut mun rintakehä on tosi lituska ja kapee. Sivusta katottuna mun pää näyttää isommalta/leveemmältä ku rintakehä, kun on vielä tukkaakin siunaantunu...

Vierailija
9/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi pienet kämmenet ja sormet, ostan kaikki hansikkaat lasten valikoimista. 

Vierailija
10/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuva ois kiva!

Vierailija
11/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tosi pieni? Moni mies kuvittelee olevansa pienellä varustettu vaikka ihan tavallinen elin löytyy jalkojen välistä.

Juhlakunnossa just ja just 13 cm ja ohut. Lötkönä en ole pystynyt mittaamaan kun se on vielä lyhyempi, tulisi niin paha olla.

Vierailija
12/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin kapea+pieni pää, että joudun ostamaan silmälasini lasten "osastolta". Olen läski vyötäröltä (lyhyt selkä) ja ranteet on kuin pulkannarut. Olen tyypillinen laihaläski, joita av:lla suorastaan inhotaan. Suhtaudun vihaajiin näyttämällä keskisormea.

Vierailija
13/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa on jostain syystä iso, varmaan johtuu geeneistä

Vierailija
14/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella suuri heijari (26cm) mutta hyvin pienet aivot :((

Vierailija
15/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin iso pää, että melkein mikään naisten hattu mahdu. Silmälasien etsiminenkin on tuskaa.

Vierailija
16/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso pää ja pienet kädet ja jalat.

Vierailija
17/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät korvalehdet, sellaiset kuin valokuvissa vanhalla Jean Sibeliuksella, ja olen nainen. Olen aina inhonnut korviani ja vasta vähän yli nelikymppisenä olen alkanut pitää ponihäntää.

Vierailija
18/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä, hartiat, rintakehä, vyötärö (62cm) ja jalkaterät (koko 38) ovat isot verrattuna muuhun vartaloon. Hävettää olla 154cm mutta silti näin roteva. :( Etenkin vyötärö harmittaa, on sen mallinen että edestä leveä ja sivusta katsottuna litteä. Pitäisi olla toisinpäin.

Vierailija
19/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmät on jotenki tosi voimakkaasti ulkonevat mollottimet. Usea lääkäri on epäillyt kilpirauhasongelmia, kun siihen liittyy silmien pullistuminen mutta aina oon kyllä tällänen mollustin ollut. Vaikka lepäisin miten hyvin näytän ihan raadolta, kun tulee alaluomiin niin voimakkaat varjot. Näihin mollottimiin kun yhdistetään mun hyvin tummat ja tarkkarajaiset kulmakarvat ja kiukkusen näkönen perusilme (resting bitchface) niin kaikki luulee että katon niitä pahasti.

Mulla on myös tosi ohut ja kelmeä nahka josta kaikki verisuonet hohtaa läpi niin että oon ihan kirjava. Näytän itseäasiassa aika paljon Smeagolilta.

Vierailija
20/40 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin kapea+pieni pää, että joudun ostamaan silmälasini lasten "osastolta". Olen läski vyötäröltä (lyhyt selkä) ja ranteet on kuin pulkannarut. Olen tyypillinen laihaläski, joita av:lla suorastaan inhotaan. Suhtaudun vihaajiin näyttämällä keskisormea.

Sama, paitsi että olen pitkäselkäinen enkä näytä keskisormeakaan vaan pahastun. :D Pituuteeni nähden pääni on pieni ja kapea ja laseja on tosiaan vaikea löytää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan