Onko sulla joku erityisen iso tai pieni ruumiinosa
Esim kokoosi nähden? Miten suhtaudut asiaan? Mulla on niin pitkä selkä etten löydä uimapukua :( Kaikki kinnaa haaroista ja kiristää olkaimista. Oon siis perinteinen persjalkainen suomalainen nainen. En tykkää yhtään.
Kommentit (40)
Mulla on ihan keskivertokokoinen pää, mutta kasvoni ovat pienet ja kapeat. En näytä normaalisti kovin kummalliselta, mutta jotkut hiustyylit korostavat tätä ja näytän sivulta päin katsottuna typerältä.
Koko kehoni on varsin pieni. Eli olen huomattavasti naisen keskimittaa lyhyempi. Mutta onneksi tätä kompensoi leveä nenäni.
Kokoon nähden ylisuuret rinnat. Ei kivaa kun ei mee takit kiinni jotka muuten olis kokooni.
Iso leuka, isot jalat, isot kädet, iso penis, leveät hartiat, ruipelot käsivarret, pieni hauis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaluni on tosi pieni. Häpeän sitä aivan kauheasti ja se ahdistaa enemmän kuin mikään muu asiassa maailmassa.
Mikä on tosi pieni? Moni mies kuvittelee olevansa pienellä varustettu vaikka ihan tavallinen elin löytyy jalkojen välistä.
Juhlakunnossa just ja just 13 cm ja ohut. Lötkönä en ole pystynyt mittaamaan kun se on vielä lyhyempi, tulisi niin paha olla.
Oi voi. Miehen normaali penis on erektiossa luokkaa 13 - 15 cm. Löpsönä se voi olla ihan muutaman sentin pituinen pienen pieni.
Ai niin olemme netissä missä jokaisen miehen penis on erektiossa luokkaa 18 - 25 cm.
....
Mulla on tosi pienet korvat. Ne ovat muodoltaan nätit ja tavalliset, mutta näyttävät vähän siltä kuin niitä olisi kuvanmuokkauksella pienennetty. Minikorvat. Usein hiukset kiinni tuntuu siltä että näytän jotenkin oudolta ja lapsekkaalta. Odotan vanhuudesta sitä että korvat kasvavat kokoa.
Mulla on tosi isot kämmenet, vaikka olen 161 cm pitkä, normaalipainoinen ja esim. kengän koko on 37. Yleensä mua hävettää kätellä ihmisiä, koska monesti miehillä on suunnilleen samankokoinen käsi ja naisilla taas älyttömän pieni verrattuna omaani.
Päässä on vikaa. Ympärys on keskiarvoa sen verran suurempi, että peruskoulussa luistelutunnit oli yhtä helvettiä, kunnes sain oman kypärän. Kieli on liian suuri, jolloin se on koko ajan kosketuksissa hampaiden kanssa ja reunat ovat ns. piparkakkua (hampaiden jäljet painautuneet kieleen sivuilla). Tiedä sit johtuiko lapsuuden puheongelmat tuosta, mutta ratkesivat onneksi puheterapiassa.
Ei muuta erittäin suurta tai pientä kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaluni on tosi pieni. Häpeän sitä aivan kauheasti ja se ahdistaa enemmän kuin mikään muu asiassa maailmassa.
Mikä on tosi pieni? Moni mies kuvittelee olevansa pienellä varustettu vaikka ihan tavallinen elin löytyy jalkojen välistä.
Juhlakunnossa just ja just 13 cm ja ohut. Lötkönä en ole pystynyt mittaamaan kun se on vielä lyhyempi, tulisi niin paha olla.
Riittävä pituus
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi pienet korvat. Ne ovat muodoltaan nätit ja tavalliset, mutta näyttävät vähän siltä kuin niitä olisi kuvanmuokkauksella pienennetty. Minikorvat. Usein hiukset kiinni tuntuu siltä että näytän jotenkin oudolta ja lapsekkaalta. Odotan vanhuudesta sitä että korvat kasvavat kokoa.
Minulla on muuten myös pienet korvat, mutta eivät ne kyllä ole mainittavasti vielä kasvaneet - lähestyn neljääkymppiä. Pidän korvistani, vaikka ne jäävät aina hiusten alle piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Päässä on vikaa. Ympärys on keskiarvoa sen verran suurempi, että peruskoulussa luistelutunnit oli yhtä helvettiä, kunnes sain oman kypärän. Kieli on liian suuri, jolloin se on koko ajan kosketuksissa hampaiden kanssa ja reunat ovat ns. piparkakkua (hampaiden jäljet painautuneet kieleen sivuilla). Tiedä sit johtuiko lapsuuden puheongelmat tuosta, mutta ratkesivat onneksi puheterapiassa.
Ei muuta erittäin suurta tai pientä kai.
Mulla kans sit suuri kieli. En vaan oo tienny et muilla pienempi. Välillä kyllä oikeen ahdistaa, niinku tukehtuis siihen.
Kapeat hartiat ja iso pää, mikä yhdistelmä :(
Minulla on leveät hartiat,paksut jalat ja käsivarret. Kasvot ovat hoikat 😂
Mulla on kaikki kropansuhteet erilaiset kuin normisuomalaisella.
Olen keskimittaista lyhyempi, selkä on lyhyt ja hartiat kapeat. Sääret ovat siis suhteessa keskimittaista pidemmät. Kädet ja jalkaterät ovat lyhyet, mutta leveät. Kasvot ovat kapeat mutta poskipäät korkeat. Rinnat, lantio ja takapuoli ovat uhkeat. Pohkeen ja nilkan erotus suuri.
Mulla on vaikeuksia ostaa silmälasit, päähineitä, takkeja, rintaliivejä, kenkiä, vaatteita...
Vierailija kirjoitti:
Kummajaisten kerho!
Luoja kasannut ylijääneistä osista, vähän niin kuin eläinmaailmassa maasian, mutta on sekin jotenkin erityisen sympaattisen oloinen.
Mun aivot taitavat olla aika pienet.
Minulla on leveät hartiat ja laatikkomainen korkea lantio, mikä saa aikaan sen, että laihimmillanikin näyttää sille, että on jenkkikset.
Iso maksa. Sen takia mulla on iso maha, enkä oikeasti ole vaan lihava.