Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin koulukiusaamismuistosi ?

Vierailija
04.03.2017 |

Kerro se tilanne tänne!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulpettini jalat sekä alaosa valeltiin koiranpaskalla. Talvella oli sitten pakollinen jääpallo missä useampi heitti minua jäisillä jäälumipalloilla. No haavoja päässä ja mustelmia sekä kerran oikean mojova jääkimpale paukautti leukani sijoiltaan. Siihen sitten päivittäiset eristämiset sekä omaisuuteni heittäminen wc-pönttöön.

No leikkiä leikkiä...   Silti se on tuhonnut minun itsetuntoni sekä aiheuttanut minulle myöhemmässä elämässä haittaa.

Ei ketään kiinnosta mutta jaoin kuitenkin.

T: Keskiviivan Mies.

Vierailija
2/11 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana hiuksistani otettiin kiinni ja mun kasvot lyötiin täysiä seinään. Väkivallan olisin vielä kestänyt, mutta en 20-vuotiaaseen asti jatkunutta ryssittelyä ja huorittelua.

N26

Vierailija
4/11 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku koulukiusaajako täällä kerää inspiraatiota tai yrittää tunnistaa vanhoja uhrejaan?

Vierailija
5/11 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokassani istuin rauhassa ja minulle sanottiin että haisen paskalle. Aika inhottava oli kommentti kuin olin opettanut pojan syömään ja hengittämään paskaa.

Vierailija
6/11 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku helppo juttu oli se.

Vierailija
7/11 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo viesti 5 tarkoittaa?

Vierailija
8/11 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkalainen poika terotti lyijykynän käveli taakseni ja iski kaikella voimalla niskaani, himpunverran kun olisi mennyt sivuun olisi ollut nikamien välissä

Vierailija
9/11 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän olisi aika mennä yli koulukiusaamismuistoista. Itse en halua muistella kyseistä aikaa, koska se vaan lisää ahdistusta, katkeruutta ja pahoja fiiliksiä. Mutta sanotaanko, että kaikki fyysinen kajoaminen, kun piti pelätä terveyden ja turvallisuuden puolesta olivat itselleni pahinta. Myös omaisuuden turmeleminen ja varastaminen olivat todella perseestä. Huutelut, haukut ja ignooraaminen olivat pientä enkä niistä edes pahemmin välittänyt noiden muiden rinnalla.

Vierailija
10/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiantunnilla häirikköpoika otti minut silmätikukseen ja ilkkui ulkonäköäni. Sitten vieläpä tuli aivan iholle ja uhkasi heittää jotain happoa päälleni, piti pulloa aivan naamani lähellä.

Se ei ollut kivaa.

Vierailija
11/11 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin aulassa ystävieni kanssa odottamassa seuraavan tunnin alkua. Kohta entinen parasystäväni tulee siihen, kerää paljon porukkaa ympärilleen, lyö kasvoihin. Kaikki muut rupeaa ympärillä nauramaan ja taputtamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme