voisihan sitä naimisissa tehdä yöllä välillä muutakin kuin nukkua
Erotahan se pitäisi jos ei enää himoa ja rakkautta ole näköpiirissä. Mutta kun on luvannut myötä ja... niin kärsimystä sitten. Toista kun ei voi pakottaa. Seuraavassa elämässä sitten ehtii harrastella lemmenleikkejä.
Kommentit (9)
Niinpä. Naimisissa 7 v, ilman seksiä jo neljättä vuotta. Nainen
Alkuun olisi ihan mukava vaikka halata ja pussata. Tuntea kun toinen haluaa koskettaa ja tulla kosketuksi. Osoittaa että haluaa elää toisen kanssa... -ap
Mikset sitten eroa? Turha valittaa, jos ei asialle mitään tee. Tilanne on tuo, päätä mitä haluat.
Ap mikä on pointtisi tuossa valituksessa?Miksi sä postailet näitä joka viikonloppu tänne? Lukeeko puolisosi palstaa? Auttaako se että kitiset täällä vai pitäiskö keskustella sen puolison kanssa? Mä en käsitä näitä marttyyreita, ottakaa elämä omiin käsiinne ja lakatkaa ulisemasta täällä kun ei se ulina niitä asioita siellä kotona paranna. Täältä ei sääliseksiä tai hellyyttäkään saa valittamalla, ne seuranhalupalstat ovat ihan muualla.
Olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta ja meillä on kolme lasta. Seksiä, hyvää sellaista, on 1-3 kertaa viikossa ja molemmat tekevät aloitteita. Nyt kun minulla oli menkat, niin otin mieheltäni suihin. Elämämme on hyvin mukavaa.
15 vuotta olemme olleet naimisissa ja vieläkin on seksiä 2-4 kertaa viikossa. Meillä ei ole himot kadonneet mihinkään. Tuntuu vaan, että panettaa jatkuvasti enemmän ja enemmän. Ei onneksi miestäni haittaa ja saa vielä kalun pystyyn helposti ilman lääkkeitä.
Kyllähän kunnon pano tekisi nannaa.
Niinhän sitä voisi mutta kun tuo aviopuoliso on kovin harvoin pois kotoa öisin :-(