Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että muija ehtii vetää 2 rundia kuukautisia kuukaudessa?

Pecsi (hki)
04.03.2017 |

Tapasin naisen (melko sähäkkä tapaus) ja ollaan seurusteltu nyt 3 kuukautta. Tuli vaan mieleen, että tuolla on koko ajan joku kierto vetämässä päällä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuuksutiskierto 25-28. Laske siitä. Kierto lasketaan edellisen kuukautisten alkupäivästä seuraaviin. Vuoto kestää 7 päivää. Eli kyllä. Kuun alussa ja lopussa voi olla menkat. Verettömiä päiviä siis n. 18-21

Vierailija
2/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ja just. Taukoa voi pahimmillaan olla vaan 3 viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua panna sun kanssa, vedättää.

Vierailija
4/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto voi olla myös vaikka esim. vain 3pv, ihan vain ap:lle tiedoksi. Mutta vedätystä ilmassa?

Vierailija
5/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoto voi olla myös vaikka esim. vain 3pv, ihan vain ap:lle tiedoksi. Mutta vedätystä ilmassa?

Noin lyhyt vuoto on kyllä harvinaista, tavallisempaa on että kestää n. viikon

Vierailija
6/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kierto joskus ollut 18-21 päivää, joskus 45-50 päivää...

Vierailija
7/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto lääkärin mielestä se ainakin on ihan normaalia! Mulla oli vuosikausia kierto joku 21-22 päivää eli menkatonta aikaa oli vain pari viikkoa. Sitten vaihdoin lääkäriä ja hups, ei oo enää menkkoja ollenkaan. Voi sanoa, että elämänlaatu parani 100%.

Vierailija
8/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhin normaaliksi laskettava kierto on 21pv, johon siis lukeutuu vuotopäivät. Silloin kuukautisten väli on 'pahimmillaan' kaksi viikkoa. Suosittelisin hänelle kuitenkin gynekolgikäyntiä.

Vierailija
9/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Sinulla taitaa olla heikot yleistiedot.

Vierailija
10/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kierto ennen kierukkaa 21 päivää. Kolme viikkoa. Joista viikko vuotoa. Eli vuosin kahden viikon välein, n 7 päivää joka kerta. Tarvitseeko kertoa että olin aneeminen ja ärsyyntynyt ämmä silloin?

Vierailija
11/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, itselläkin kierto 24 päivää.

Vierailija
12/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa.. kapselin otin puol vuotta sitten ja sen johdosta nyt menkat ollut kolme viikkoa putkeen. Ennen tätä 3vk oli viikon tauko ja sitä ennen 2 viikkoa vuotoa.

Vierailija
13/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaista, mutta mahdollista. Yhdellä kaverilla on 3pv ja toisella peräti 10pv. Kumma juttu.

Vierailija
14/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kierron pituus 25-26 päivää ja vuoto kestää 6 päivää. Että laskepa huvikses paljonko siinä jää vuodottomia päiviä. Onneksi mun miesystävää ei haittaa vaan seksiä on vuotopäivinäkin ;-) paitsi nyt ihan pahimpina.

Kuukautiskierto on naisilla keskimäärin 28 päivää, mutta jopa 21-35 päivää katsotaan normaaliksi. Siitä ajasta kuukautiset kestää jotain 3-7 päivää.

Vierailija
15/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut aloituksessa mitään vuodoista tai seksin puutteesta, vaan että nainen on jatkuvasti "sähäkällä" päällä. Se on persoonallisuuskysymys, vaikka hormonit saattavat vaikuttaa ilmenemisaikoihin. Jos et nyt pärjää hänen kanssaan, älä ainakaan elättele toiveita harmonisesta perhe-elämästä. 

Vierailija
16/16 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaista ehkä mutta normaalia. Mulla aina kestäneet vaan 2-3päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan