Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usein toistuva hiivatulehdus - ruokavalio?

Vierailija
20.03.2006 |

Mitä kannattaisi syödä ja mitä jättää syömättä, että voisi sillä tavoin hillitä hiivatulehduksen syntyä?

Karkit kai ainakin pois ja lisää gefilustuotteita ruokavalioon. Miten leipä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mitä vikaa on hiivassa että sitä ei saa syödä?

Vierailija
2/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tosin mitä vikaa on hiivassa että sitä ei saa syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se voi haitata elimistössä?

luulin sitäpaitsi että leivontahiiva ja elimistön hiiva ovat kaksi eri asiaa..no, aina oppii jotain uutta. mistä muuten sait tietosi?

Vierailija
4/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

luulin sitäpaitsi että leivontahiiva ja elimistön hiiva ovat kaksi eri asiaa..no, aina oppii jotain uutta. mistä muuten sait tietosi?

Olen kuullut asiasta itse asiassa hyvin monesta eri lähteestä. " Katu-uskottavin" lienee ravitsemusterapeutti jolla vierailin pari vuotta sitten ;).

Mutta olen muilta kuullut, että ihan lääkäristasolla tämä tietämys asiasta kulkee ;D.

Vierailija
5/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hiivasienet kuuluvat ihmisen normaaliin mikrobistoon. Hiivaa sisältävien leivonnaisten välttäminen tai muu erikoisruokavalio ei häädä todellista hiivasieni-infektiota, sillä leivontahiiva ei ole samaa hiivaa kuin iholla ja suolistossa viihtyvä Candida albicans."

Vierailija
6/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. antibioottikuuri voi laukaista tulehduksen.

Vierailija
7/7 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa myös pestä alapäätäsi Lactacydilla (saa apteekista, on halpaa ja juuri intiimialueiden pesuun soveltuvaa) se tasapainottaa ph:ta.

Ei muuten ole 3 vuoteen ollut hiivaa ja sitä ennen olin kroonikko. Eli hiivaa oli käytännössä koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan