Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana yhtä aikaa tyttären kanssa?

Vierailija
04.03.2017 |

Kenenkään lähipiirissä (tai itselle) tapahtunut tällaista kummastuksen aihetta? Miltä tuntui/miten meni/miten muut reagoi?

Olen ihanan ainokaiseni saanut 23 vuotta sitten, 16-vuotiaana. Miehen kanssa olemme jutelleet jo muutaman kuukauden siitä että hankkisimme vielä iltatähden ja aloimme vähän jo asiasta innostumaan. Tuossa jokin aika sitten tyttäreni ilmoitti raskaudestaan (josta kovasti ilahduin) mutta meneekö nyt homma liian karmivaksi jos yhä jatkamme harkintaa (jota luonnollisesti ei kovin pitkään ihan jo biologisista syistä voi jatkaa)
Tyttären vauva tuskin saa vauvakuumetta lieventämään, he asuvat nimittäin lentomatkan päässä meistä.

Kokemuksia, ajatuksia? :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttava sai esikoisensa erittäin nuorena, mies häipyi kuvioista melkein heti. Sitten hän tapasi uuden miehen lapsen ollessa 1v. Perustivat perheen näillä eväillä, ja hyvin on mennyt tähän päivään asti. Nyt esikoisella on kaksi lasta, esikoisen sai samaan aikaan, kun äitinsä sai kuopuksen. Eli lapsia on muutama ja elämä hyvää, kaikilla.

Vierailija
22/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on pari vuotta vanhempi kuin tätinsä, ei olisi uusi juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ilkeitä kommentteja täällä. No mitä muuta vois tietty odottaakaan.

Vierailija
24/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useitakin tapauksia, joissa äiti ja tytär tai anoppi ja miniä ovat olleet yhtäaikaa raskaana. Yleensä se lähentää heidän välejään.

Vierailija
25/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehellä kohta 3v ja 1v lapsenlapset ja meille syntyy pian vauva. Nuoremman lapsenlapsen kanssa vuosi ikäeroa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi