Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana yhtä aikaa tyttären kanssa?

Vierailija
04.03.2017 |

Kenenkään lähipiirissä (tai itselle) tapahtunut tällaista kummastuksen aihetta? Miltä tuntui/miten meni/miten muut reagoi?

Olen ihanan ainokaiseni saanut 23 vuotta sitten, 16-vuotiaana. Miehen kanssa olemme jutelleet jo muutaman kuukauden siitä että hankkisimme vielä iltatähden ja aloimme vähän jo asiasta innostumaan. Tuossa jokin aika sitten tyttäreni ilmoitti raskaudestaan (josta kovasti ilahduin) mutta meneekö nyt homma liian karmivaksi jos yhä jatkamme harkintaa (jota luonnollisesti ei kovin pitkään ihan jo biologisista syistä voi jatkaa)
Tyttären vauva tuskin saa vauvakuumetta lieventämään, he asuvat nimittäin lentomatkan päässä meistä.

Kokemuksia, ajatuksia? :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi tyttären isä?

Vierailija
2/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan viimevuosina, mutta isälläni on häntä pari kuukautta nuorempi eno. Ovat olleet koko elämänsä parhaita kavereita. Ei kai se kenellekään muulle kuulu, mihin tahtiin ihmiset lapsia tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä karmivaa tuossa on? Go for it, jos vielä haluatte toisen lapsen.

Vierailija
4/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi tyttären isä?

Ei ole, tyttären isän kanssa emme ole olleet kunnolla koskaan edes pari, hyviä ystäviä tosin olemme yhäkin. Mieheni on ollut tyttären (ja minun) elämässä jo melkein 12 vuotta. Ap

Vierailija
5/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulet että tyttö reagoi?

Vierailija
6/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parikin tuttua. Enolla ja siskonpojalla ikäeroa 4 kk, parhaat ystävät, äiti ja tytär erittäin läheiset.

Ystävälläni on tytär, joka on vuoden vanhempi kuin pikkusiskonsa.

Vierailija
7/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskiä... Mummo ja tytär samaan aikaan lapsenteossa.

Vierailija
8/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luulet että tyttö reagoi?

Ei siitä kauaa ole kun hän vielä yritti ylipuhua meitä lapsenhankintaan. En tiedä miten raskaus on sitte mielipidettä mahdollisesti muuttanut... Ap

Vierailija
9/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän oikeuden tahtoa ihan omia asioita elämältä. En sotke lapsiani tähän mitenkään.

Olen 35- vuotias ja lapseni voisi hommata oman lapsen kun olen alle 40. Se olkoon hänen asiansa kun lapsen hommaa, kunhan ymmärtää sen vastuun ja taloudenpidon. En aio sotkeutua lapsieni päätöksiin, voin tukea jos sitä tarvitaan muttei tuputa mitään heille.

Ja minä pidän sitä omana asianani jos lapsen päätän vielä mieheni kanssa saada, vaikka 45- vuotiaana. Iltatähdestä on ollut puhetta, muttei sen aika ole vielä ja jos/kun sen aika tulee niin siitä päätän vain minä mieheni kanssa. Jos ei valinta kiinnosta, sopii muuttaa jo omilleen ja elää omaa elämää, ei rutista muiden valinnoista :D

Vierailija
10/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotakin wt-meininkiä tuossa on. Ja vanha tiineenä oleva kanttura on aina jotenkin luonnoton ja surullinen näky.

Jaha, joku onneton teini siellä ulisee, oikein on ap vanha.. :D

Vierailija
11/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jonkun vanhan patun kanssa tekemässä lasta? Siittiöt eivät ole enää yhtä hyvälaatuisia kuin nuorena ja mm. kehitysvammaisuuden riski kasvaa. 

Vierailija
12/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Siinä kunnon mamma, raskautuu tarkoituksella ihan vaan ettei tytär saa huomiota raskaudestaan. Hanki apua.

Ei kenenkään raskaus ole toiselta pois. Tottakai jokainen saa lapsen hankkia silloin kuin siltä tuntuu. Tuo että joku kirjoittaa kuten sinä on jotenkin onnetonta. Vähän säälisin sinua, mutta tuntuu että se provosoisi sinua lisää, ehkä sinun kannattaa sulkea tietokone ja mennä ulos kävelylle purkamaan energiaasi? 

Vierailija
13/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jonkun vanhan patun kanssa tekemässä lasta? Siittiöt eivät ole enää yhtä hyvälaatuisia kuin nuorena ja mm. kehitysvammaisuuden riski kasvaa. 

Mies minua vuoden nuorempi. Toki tämän keskustelun perusteella mehän ollaan vanhoja ja härskejä kantturoita :D Ap

Vierailija
14/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, anna mennä vaan. Elämän varrella muutamiin vastaaviin törmännyt ja kaikki kunnossa. Kuten joku tuolla kommentoikin ovat toistensa parhaat kaverit.

N45

Vierailija
15/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte ainakin katsoa porukalla Morsiamen isä kakkosen. :D Siinä sama konsepti, paitsi että äidin raskaus vahinko ja tytär yli 20v, kouluttautunut ja onnellisesti naimisissa.

Ihan viihdyttävä hyvänmielen ysäripätkä kuitenkin.

Vierailija
16/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotakin wt-meininkiä tuossa on. Ja vanha tiineenä oleva kanttura on aina jotenkin luonnoton ja surullinen näky.

Kumpi susta on luonnottomampaa, 16-vuotias lapsi vai 39-vuotias nainen raskaana?

Vierailija
17/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi susta on luonnottomampaa, 16-vuotias lapsi vai 39-vuotias nainen raskaana?

Jälkimmäinen

Vierailija
18/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäinen

Kiva kuulla. Äitini sai minut 39-vuotiaana. Minulla on 16 vuotta itseäni vanhempi velipuoli.

N26

Vierailija
19/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Serkkuni nuorimmalla lapsella ja ensimmäisellä lapsenlapsella on ikäeroa n. 6 kk. Raskaana yhtäaikaa ei tosin olleet äiti ja tytär vaan anoppi ja miniä :)

Vierailija
20/25 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäinen

Kiva kuulla. Äitini sai minut 39-vuotiaana. Minulla on 16 vuotta itseäni vanhempi velipuoli.

N26

Ainoastaan wt-perheissä on puolisisaruksia ja äidit sekä tyttäret samaan aikaan raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän