Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¨¨¨¨¨SISUNAISET¨¨¨¨¨20.3.¨¨¨¨

Kommentit (35)

21/35 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että päivä on ollut ihana ja sait olla prinsessana..kunpa minäkin joskus :o)!!

Maanantain pinossa siis näketään ;o), joten vetelehän viimoset herkut ennen tiukkaa linjaa :o)!!

t.Köris

Vierailija
22/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, kun mässylinjalla ja liikunnatta painan saman verran kuin nyt, vaikka viime viikollakin kävin NELJÄ kertaa lähes tunnin spinning-treeneissä enkä syönyt suklaata kuin lauantaina yhden patukan??!! Reilun viikon verran tuosta olin vieläpä aamupäivät kaalikeitolla ja vasta päivällisellä söin oikeaa ruokaa.

No joo, kai sitä pitkää pinnaa nyt koetellaan kun täytyy vaan jaksaa odottaa niitä tuloksia. Eilenkin sitten kyllästyin totaalisesti ja marssin salille, vedin tunnin spinning-treenit ja päälle 45min kuntosalia. Takana nyt siis kahden viikon tehokuuri, jonka aikana olen spinnannut 7 kertaa ja käynyt jonkun kerran reippaalla tunnin kävelylenkillä ja kuntosalilla. Tulokset on tässä:

Ikä: 37v

Pituus: 172cm

Tavoitepaino: 68kg

Paino viime viikolla: 87,2kg

Paino nyt: 87,5kg

Muutos: +300g

Pääsiäistavoite: 85,5kg

Matkaa siihen: 2,0kg

Aikaa jäljellä: 3 viikkoa

Taitaa siis jäädä tuo pääsiäistavoitekin haaveeksi vain :( Miksi ihmeessä minä en vaan pysty laihtumaan...

Emo, lihakset " turvoksissa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva viikonloppu!!! Meillä kaksi vanhinta lasta olivat isovanhemmillaan koko viikonlopun ja saimme olla kaksin miehen kanssa (paitsi olihan meillä tuo pieni vauva täällä kotona, mutta hän on niin kiltti ja tyytyväinen...) Saunoimme, söimme hyvin, nautittiin suklaasta ja muista herkuista ja tätä herkuttelua kesti perjantaista sunnuntaihin. oli kyllä tosi rentouttavaa ja unohdin koko painpnpudotuksen totaalisesti ja annoin itselleni luvan herkutteluun. Paino kuitenkin oli miinusmerkillä herkuista huolimatta ja hyvä niin....

Lunta taas on aamulla kosolti pukannut joten pitää lähteä tekee hyötyliikuntaa eli lumityöt kutsuu...

..ja ei muuta kun selluliitti heilumaan....

-soikku-

Ikä: 31v

Pituus: 172cm

Tavoitepaino: 75kg

Paino viime viikolla: 87,4kg

Paino nyt: 87,3kg

Muutos: +100g

Vierailija
24/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli korjausta tuohon edelliseen...

paino siisi pudonnut -100g :)

-soikku-

Vierailija
25/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti piipahdan ja ilmoitan, ettei mulla ole muutosta suuntaan eikä toiseen, eli sama lukema kuin viimeviikolla

62,2

Ja ihmeellinen kyllä tämä Suomen kevät. Saapi todellakin mennä lumitöihin ja huhtikuu häämöttää ;o)

Tämän viikon yritän ottaa suht kevyesti, sillä perjantaina ja ensi viikonloppuna mulla on irtiottoloma tiedossa ;o)))

Lähden kaksistaan siskoni kanssa kaupunkiin ja aromaterapiahierontakurssille, jeee ;o) Tulee myös varmaan juhlittua ja otettua vapaasti. Välillä täytyy hemmotella itseään, ihan niinkuin soikkukin tuossa edellä kertoi.

Kaunista viikkoa kaikille ja kevyttä mieltä ja kieltä !

:: perenna

26/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi kästtää tätä..koko viikko on mennyt pisteissä pysyen ja liikuntaa harrastaen ja silti tuli plussaa..on se nyt kummaa tää mun painonpudottaminen tällä kertaa :o(!!

Nikki:körömölli

Ikä: 28v

Pituus: 165cm

Tavoitepaino: 70kg

Paino viime viikolla:80,7kg

Paino nyt: 80,8kg

Muutos: +100g

Ja siis pääsiäistavoitteessa tuli takapakkia oikein urakalla myös..noh..josko tää ois turvotusta ja enas viikolla tulis kunnon pudotus..toivoo hän :o)!!!

Kaikille hirmusti tsemppiä!!!

p.s.myös minä aloitin aamun lumitöillä..on tosissaan kummaa kevääntuloa ;o)!!

t.köris

Vierailija
27/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu

[color=fuchsia][b] Annika1973 [/b]♥[/color]

94 kg, 66 kg, 73.5 kg, 0.7 kg, 20.5 kg, 7.5 kg, 120 vkoa,

[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 80.7 kg, -0.4 kg, 7.3 kg, 10.7 kg, 27 vkoa,

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

Ei päivitystä

90.5 kg, 75 kg, 80.5 kg, -0.9 kg, 10 kg, 5.5 kg, 40 vkoa,

[color=green][b] Ria73 [/b]♥[/color]

87 kg, 72 kg, 82.9 kg, 0.2 kg, 4.1 kg, 10.9 kg, 16 vkoa,

[color=fuchsia][b] Soikku [/b]♥[/color]

90.3 kg, 75 kg, 87.4 kg, -0.4 kg, 2.9 kg, 12.4 kg, 9 vkoa,

[color=green][b] Puppiska [/b]♥[/color]

Ei päivitystä, Pituus puuttuu

84 kg, 58 kg, 62.5 kg, 0.0 kg, 21.5 kg, 4.5 kg, 5 vkoa

[color=fuchsia][b] Sininen31 [/b]♥[/color]

101 kg, 77 kg, 86 kg, 0.0 kg, 15 kg, 9 kg, 23 vkoa,

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75 kg, 84 kg, -0.1 kg, 11.5 kg, 9 kg, 36 vkoa,

[color=fuchsia][b] BM23 [/b]♥[/color]

96 kg, 75 kg, 90.4 kg, -2.0 kg, 5.6 kg, 15.4 kg, 30 vkoa,

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 83.2 kg, -0.5 kg, 7 kg, 12.2 kg, 36 vkoa,

[color=fuchsia][b] Perenna [/b]♥[/color]

74 kg, 62 kg, 62.2 kg, -0.3 kg, 11.8 kg, 0.2 kg, 3 vkoa,

[color=green][b] Bikka [/b]♥[/color]

Ei päivitystä

60 kg, 55 kg, 58.4 kg, 0.0 kg, 1.6 kg, 3.4 kg, 13 vkoa,

[color=fuchsia][b] Siskonen [/b]♥[/color]

81 kg, 60 kg, 74.8 kg, -0.2 kg, 6.2 kg, 14.8 kg, 24 vkoa,

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

87.5 kg, 68 kg, 87.2 kg, -0.4 kg, 0.3 kg, 19.2 kg, 55 vkoa,

[color=fuchsia][b] MariLotta [/b]♥[/color]

60 kg, 53 kg, 55.6 kg, -0.1 kg, 4.4 kg, 2.6 kg, 5 vkoa,

[color=blue]

Suurin vko pudotus:

[b]

1. sija => BM23 : -2.0 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä tavoitettaan:

[b]

1. sija => Perenna : 3 vkoa

2. sija => MariLotta : 5 vkoa

3. sija => Soikku : 9 vkoa

[/b]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Annika1973, Bikka, BM23, Chicky, Emonamoha, Katti26, Körömölli, MariLotta, Minlee, Perenna, Puppiska, Ria73, Sininen31, Siskonen, Soikku

Laihduttajia: 15

Painomme oli alussa: 1279 kg

Painamme nyt: 1149 kg

Tavoitepainomme: 1012 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -4.4 kg

Paino tippunut v. 2006: 44 kg

Kokonaispainonpudotus: 130 kg

Matkaa tavoitteeseen: 137 kg

[/color][/size]

- Minlee

Vierailija
28/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä mässäsin kun sika koko viikonlopun ja ihan pelotti mennä vaakaan, niin yllätys yllätys paino oli silti pudonnut. Aika outoa

Lähtöpaino: 87kg

Tavoitepaino: 72kg

Viimeviikolla: 82,9kg

Tänään: 81,8kg

Pudotus -1,1kg

Kyllä vähän fiilis muuttui kun hirvitti mennä vaakaan ja tulos olikin ihan eriluokkaa kun kuvittelin:)

Vierailija
29/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta te jotka valittelitte että plussaa on tullu, täältä löytyy varmasti pohjat.... eli plussaa kahden viikon takaiseen punnitukseen 1,4 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takana on viikon loma Lapissa, joka sisälsi huikean määrän liikuntaa. Usean tunnin hiihtolenkkejä monta, laudan kanssa rymyämistä, sählyä, uintia ja tennistä. Vähän tietysti myös herkuttelua, mutta pisteissä kyllä jotenkin pysyin. Että tästä vois päätellä että liikunta lihottaa ja rankasti, sehän täällä on jo todettu. Vähän vaikee kaivaa motivaatiota tässä mutta kai se jostain löytyy taas. Vetää koko päivän aika synkäks tollaset lukemat vaikka aurinko kuinka paistais.

Eli siis

Paino alussa 81 kg

Paino viime viikolla 74,8 kg

Paino nyt 76,2 kg

Pudotus +1,4 kg

Tavoite 60 kg

Vierailija
30/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katti26

Ikä: 28v

Pituus: 168cm

Tavoitepaino: 71kg

Paino edellisessä punnituksessa: 83,2kg

Paino nyt: 83,3kg

Tulos: +100g

Mulla on menkka turvotusta yhdistettynä lauantai-illan ravintolailtaan...Mutta oli ihanaa pitkästä aikaa syödä ja juoda oikein kunnolla kavereiden kanssa. Meillä hurahtikin mennä kolmeen yöllä kun tanssittiin pöydillä :O)

Iski se minnunkin sen flunssan niin katsotaan miten jaksaa liikkua tällä viikolla. Ehkä kotijumppaan täytyy tyytyä.

Köris: ollaan ihan yhtä hyviä, heh.

Emoliini: jatka vaan samaa rataa ja ota mittanauha avuksi jos uskon pula iskee. Tolla kuntoilulla läskit tiivistyy eikä kannata ainakaan heittää pyyhettä kehään! Mukavampihan se olla hoikka ja kiinteä peppuinen kuin löysä ja laiha!

Muitten jutut meni nopsaan ohi mutta palaan lukemaan niitä kohta uudelleen...

Iloista laihduttavaa viikkoa!!!

Vierailija
31/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisen profiili;

ikä:31

Pituus:170cm

Aloitus kg:101kg

Paino nyt:84,5kg

Pudotus:16,5kg

Pudotus viime viikosta:500g

Pääsiäis tavoite: 82kg

Lopullinen tavoite: 65/70kg

Siis maanantaita naiset! Fiilis on aika mahtava, sunnuntaina vedin päälle farkut joiden tuumakoko on 32. (jihuu) Tuntuu ihan siltä kuin tuo pilates olisi toiminut, olo tuntuu kiinteämmältä. Teen kyllä 30 minuutin ohjelman joka päivä muiden liikkumisten päälle.

Syömisissä olen sitten kyllä vähän repeillyt, tyttären karkit saivat kyytiä lauantaina (paha äiti!). Viikonloppuna mässytettiin myös täytekakkua. Yllätyin siitä että makeutuisaineella tehty kakku ei paljoa tavallisesta eronnut. Yritän tällä viikolla skarpata ja jättää porsastelut vähemmälle.

Palailen viikolla taas hyvään seuraanne, nyt taitaa olla aivot niin tahmeat että ei oikein kirjoittaminen suju.

SISUA JA ILOA meille kaikille tälle viikolle.

Vierailija
32/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla en päässyt pinoutumaankaan, kun oltiin reissussa. Takana on yli viikon kestänyt rasittava, raskas, ärsyttävä reissu anoppilaan. Ihan typerää lähteä kolmen eläväisen pojan kanssa paikkaan, jossa on valkoiset kokolattiamatot ja pientä särkyvää krääsää joka paikassa, ja lisäksi appiukko, joka ei voi sietää meteliä ja sotkua. Ja vielä niin pitkäksi aikaa! Ei tehdä samaa virhettä toiste!

Saldona yllättäen taas lisää elopainoa, mutten ala nyt märisemään siitä. Nokka kohti kevättä ja pääsiäistä, vielä on pieni mahdollisuus päästä pääsiäistavoitteeseen, enkä aio luovuttaa! Menkatkin tulla pöllähtivät, eli ei kaivattua plussatulosta siltä saralta vieläkään...

Tässä yhteenveto;

Ikä 31

Pituus 173

Tavoitepaino 75

Paino alussa 90.5

Paino 2 vkoa sitten 80.5

Paino nyt 81.4

Muutosta + 900 g (ARRRRGGGH!)

Kylläpä olette muuten oleet ahkeria liikkumaan, HYVÄ HYVÄ!!! Saatte olla ylpeitä itsestänne!

Nyt porkkanakeittoa laittamaan, terv, Chicky

Vierailija
33/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta pilates ohjelmasta kysyisin... onko sinulla sellainen jokin video kotona jonka mukaan sitä teet? jos on niin mistä olet sellaisen löytänyt? olen sitä itsekin etsinyt mutta ei ole vielä eteen tullut....

-soikku-

Vierailija
34/35 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin on jotain tapahtunut! Pudotus viime viikosta - 1 kg, paino nyt 72,5 kg. Aika lujana olen pysynyt vaikka olimmekin miehen vanhempien kanssa mökillä koko viikonlopun. Yritän nyt jatkaa tätä samaa rataa, mitään varsinaista pääsiäistavoitetta en viitsi laittaa kunhan tulisi joka viikko hieman miinusta. Pääsiäistä odotellaan meillä nyt kovasti, käymme silloin hakemassa pieni suloinen sekarotuinen koiranpentu. Kävimme viikonloppuna valitsemassa omamme. Saa nähdä sitten miten tuo meidän jo yli 12-vuotias koiravanhus sellaiseen suhtautuu. Nyt pitäisi poikien kanssa värkätä sille pennulle ihan oma petikin vanhoista sohvatyynyistä. Tykkään tehdä käsilläni jotain toimistotyön vastikkeeksi joten innolla odotan että päästään aloittamaan, ehkäpä jo tänä iltana.

Tuosta pilateksesta, minullakin on pilates-dvd. Sain sen Kunto-Plus lehden mukana. Valitettavasti olen vain kerran sitä ehtinyt kokeilla, ongelmana minulla on se että kun äiti menee lattialle jumppaamaan niin heti on tuo 3-vuotias pomppimassa mun päälle. Yritä nyt siinä sitten keskittyä, koska paljon tuo pilates perustuu nimenomaan keskittymiseen ja oikeanlaiseen hengitykseen. Ei onnistu meillä - täytyy joku ilta tehdä sitä vaikka ukon seurassa jos lapset nukahtavat aikaisemmin.

No niin, ei muuta kun aurinkoista ja onnistunutta viikkoa kaikille!

Vierailija
35/35 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilisen luku -700g.

TSEMPPIÄ kaikille!

T. Maris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi