Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAMPAAMOASIOISTA tietävät!

Vierailija
04.03.2017 |

Olen menossa leikkauttamaan hiuksiani kampaajalle. Mulla on vaaleat hiukset, joita en nyt tällä kertaa ajatellut värjäyttää. Nyt aloin kuitenkin miettiä, että olisiko kampaajalla mahdollista tehdä jokin "kirkastus" vaaleisiin hiuksiini esim pesun yhteydessä? Hius on alkanut kellertää, ja haluaisin sävyksi viileämmän vaalean blondin. Miten muuten sen voi saada, kuin värjäämällä? Mikä on taitto, mistä puhutaan? Taitetaanko siinä juuri hiusten sävyä haluttuun suuntaan, esim. viileämmäksi? Miten se tehdään? Hoitsikalla? Sävytteellä? Värillä?

Iso kiitos, jos joku osaisi auttaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kampaamokatku johtuu pierevistä asiakkaista.

Vierailija
2/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
4/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Hoitsikalla taitetaan hiuksiin 90 asteen kulma. Hoitsikka ei saa kuitenkaan olla liiaan terävä. Muuten hius katkeaa.

Vierailija
5/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Hoitsikalla taitetaan hiuksiin 90 asteen kulma. Hoitsikka ei saa kuitenkaan olla liiaan terävä. Muuten hius katkeaa.

liian*

Vierailija
6/6 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kampaamossa käytettävistä aineista mutta esimerkiksi kiiltokäsittelyillä saadaan hiusta sävytettyä/taitettua. Siinä ilmeisesti käytetään ihan väriä.. Kysy kampaajaltasi löytyykö heiltä millaisia vaihtoehtoja:) Minulle ainakin on tehty ihan pesun yhteydessä pientä sävytystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi