Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro itsestäsi jokin salaisuus, jota kukaan muu kuin sinä ei tiedä.

Kertokaa?
04.03.2017 |

Täällä oli muistaakseni saman kaltainen ketju aikaisemmin tänä vuonna ja siihen oli tullut jo satoja vastauksia, mutta sitten se jostain syystä poistettiin. Olisi hienoa, jos tästä tuli vastaavanlainen ketju, koska sitä edellistä oli ainakin jännä lukea.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksistä enemmän yksin kuin miehen kanssa.

Miehen kanssa en ole koskaan saanut oota, masturboidessa saan sen aina.

Vierailija
42/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo 4lapsen äiti.

Oletko pitänyt lapsia kaapissa, vai miten on mahdollista ettei kukaan tiedä heistä 😂?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ...suomalainen

Vierailija
44/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimatkalla tuli paskahätä ja kun yritin hädissäni löytää laukunpohjalta avainta nii ei löytyny millää ja paskat tuli housuun

Vierailija
45/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikasvatan kannabista salaa itselleni.

Olen hyödyllinen yhteiskunnanjäsen ja keski-ikäinen 3 lapsen äippä, josta kukaan ei osaisi epäillä. kjäh kjäh.

Vierailija
46/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen salaisen palvelun työntekijä. Nykyisin vietän hiljaiseloa eri henkilöllisyydellä.

Vierailija
47/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla yökylässä edes ystävieni luona. Pelkään, että jotain kauheaa tapahtuu (kusen unissani alleni, oksennan, teen unissani jotain muuta typerää).

Luulen, että olen kehittänyt tämän pelon siitä, kun joskus leirikoulussa ala-asteella oksensin yöllä, kun taisi olla joku ukkosmyrsky ja sitä sitten pelkäsin. Että kaikkea sitä lapsuudesta tarttuu mukaan.

Nyt kun kirjoitan tuon ylös ja se lukee tässä nenän edessä, niin kuulostaa niin typerältä, että melkein naurattaa. Mutta silti yökyläily on kaukana mukavuusalueeltani.

Vierailija
48/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut rumalle ja kuvottavalle miehelle pillua säälistä. Tapasin hänet tinderissä, kuvissa näytti ok ja puhelimessa kuulosti hyvältä.. no sitten kun tavattiin niin oli kyl jotain ihan muuta, no, hän oli ajanut pitkän matkan joten päätin antaa sitä kuuluisaa säälipillua. En ikinä voisi tunnustaa kenellekään että olen maannut sellaisen hirvityksen kanssa.

50/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykopaatti, narsisti, sadisti, minulla on myös varmaan skitsofrenia, persoonallisuushäiriö jne, mutten ole silti ikinä ollut vaaraksi kenellekkään, koska olen myös hullulla tavalla fiksu. Eli suomeksi olen näyttelijä, taiteilija ja muusikko.

Vierailija
51/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin sen viimeisen pullan

Vierailija
52/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin varmaan suhteen 2 ekaa vuotta että tämä suhde on vain väliaikainen paikka, että eron sopivan hetken tullen. No, 15. Vuosi menossa, ei vissiin ole sopivaa hetkeä tullut. Tunne on syntynyt.

Vierailija
53/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehkeeni ei mahdu EU kortsuun, enkä tiedä kummankaan mittoja. Muihin kyllä. 

Vierailija
54/54 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tällä hetkellä vakavasti itsemurhaa.