Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se mamma_82:n lapsi oikeasti kuollut?

Vierailija
20.03.2006 |

Tässä vaan pohdiskelin...

Ensinnäkin se kuva oli niiiin suttuinen, kuin tahallaa epätarkka verrattuna muihin sivun kuviin.

Olisi kyllä aika paksu valhe, jos olisikin huijannut koko jutun....

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin siellä, niin Empun äiti oli liittynyt siine uutena jäsenenä, samoin kuin suurin osa muistakin. Vain kahden nimen kohdalla ei ollut tekstiä " uusi" .

itsekkin lapsen menettäneenä, ymmärrän täysin heitä. Joskus viha ja katkeruus lääkäreitä kohtaan on niin suuri, että haluaa koko maailman tietävän mitä on tapahtunut. Jo pelkkä lapsen ikäväkin voi sada aikaan reaktion, että haluaa että kaikki tuntisivat pienen enkelin. Se on keino purkaa pahaa oloa ja kamalaa ikävää. Sitä ei ehkä voi ymmärtää, jollei ole menettänyt omaa lasta.

Vierailija
2/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täällä suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tää on niin perseestä että tämmösellä asialla " revitellään " täällä, kun toiset varmaan on kuolemassa tuskaansa. ajatteleppa ap jos sattuis omalle kohdallesi, haluaisitko että av:llä puitais juttua oikein urakalla moneen otteeseen ja joku fiksu vielä miettis että onko juttu pelkkää puppua...

Vierailija
4/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOIMIA mammalle.. on suunnaton tuska menettää oma lapsi :(

Vierailija
5/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on myös se " eemelin muistolle" -yhteisö jne. Varmaan siellä nekin on tässä ap:n salajuonessa mukana....

Vierailija
6/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli moni ei varmaan osaa edes kuvitella että pari päivää vauvansa kuoleman jälkeen jonnekin irc-galleriaan laittaa tuollaisia asioita ja kuvia. Se varmaan saa miettimään voiko olla tottakaan.

Vierailija
7/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on niin paljon semmosia kavereita, joiden kanssa tulee vaan galleriassa kirjoteltua, niin mun mielestä se olisi jossain määrin hyvä keino ilmoittaa noin kamalasta tapahtumasta. tosin en kyllä laittais jos tietäisin jutun tulevan ruodittavaks tänne av:lle...

tosin ikinähän sitä ei tiedä että miten asiaa käsittelee.

t.6

Vierailija
8/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla on niin paljon semmosia kavereita, joiden kanssa tulee vaan galleriassa kirjoteltua, niin mun mielestä se olisi jossain määrin hyvä keino ilmoittaa noin kamalasta tapahtumasta. tosin en kyllä laittais jos tietäisin jutun tulevan ruodittavaks tänne av:lle...

tosin ikinähän sitä ei tiedä että miten asiaa käsittelee.

t.6

Vierailija
9/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ku joku helvetin tyhmä av-mamma on tiedon sieltä kaivanut ja tuonut sen tänne eseille, olis voinu hyvin pitää omana tietonaan...

jos mun pieni kuolisi, niin kyllä mä haluaisin ilmottaa jollain tavalla siitä mun ystäville, ja olen edelleen sitä mieltä että voisin sen galleriaan kirjottaa, mutta toivoisin että kukaan idiootti ei tulisi siitä tänne retostelemaan, vaikka sen lukiskin...

teitä ei ilmeisesti kosketa tuo juttu ollenkaan...? sanon vaan että ajattele, jos se olisi ollut sinun lapsesi!!

t.6

Vierailija
10/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko mieleen, että jokainen suree tavallaan, joku käpertyy itseensä, toinen haluaa kertoa kaikille...ja kaikki tavat ovat sallittuja, kunhan ei mene kadulle ihmisiä listimään..

Vierailija
11/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näitä.

Vierailija
12/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt pelkkään kuivumiseen kuolee.

Vierailija
13/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni Eemeli elää muistoissamme.

Vierailija
14/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuleeko mieleen, että jokainen suree tavallaan, joku käpertyy itseensä, toinen haluaa kertoa kaikille...ja kaikki tavat ovat sallittuja, kunhan ei mene kadulle ihmisiä listimään..

Vierailija
15/15 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni mä vaan itken ja luen. mulla on noin sama ikänen poika. ei suomessa kuolla oksennustaudin ja ripulin aiheuttamaan kuivuuteen. se ei vaadi kuin tipan käteen. nää asiat pitäs viedä eteenpäin. ei lapset saa täällä kuolla noin mitättömään asiaan!

ja mä vaan itken