On ihan ok että nainen on alistunut jos omasta tahdostaan
Kommentit (5)
Millainen ihminen haluaa alistaa muita? Heikko 😊
... siinä on sitten kahden heikon ihmisen suhde.
Konkretiaa kehiin: miten alistuminen näkyy?
On alistumista ja alistumista.
Mä feministinä haluan alistua omalle miehelleni intiimissä suhteessa, koska koen sen kiihottavana. Toivon, että se alistuminen ilmenisi muuallakin kuin sängyssä, koska se nyt vaan tekee suhteesta kuumemman.
Toisaalta en ole kuitenkaan oikeasti alistettu vaan se on vähän harhaa ja itseaiheutettu valinta. Kaikki rahat ja omaisuus ovat minun ja olen vahvemmilla niissä, lisäksi olen erittäin vahvatahtoinen ja tämä ns alitumiseni loppuu siihen, kun mua ei hutita enää eikä juuri jollain hetkellä jaksa.
Eli alistuminen voi olla jotain roolileikkiä, ja bdsm:ssäkin valta on todellisuudessa subilla. Alistaminen aidosti niin, että toinen oikeasti ei voi tehdä omia valintoja ja kärsii siitä, että toinen käyttää valtaa, on ihan eri juttu. Sellaista vastustan ja olen sitä mieltä, että jokaisen pitää voida itse päättää, onko top, bottom, tasa-arvoinen ja se toki, että yhteiskunnassa ja työelämässä on sukupuolilla samat oikeudet ja mahdollisuudet toteuttaa itseään.
Se on sairasta ja kertoo ettei kyseisellä naisella ole normaalia suhdetta isäänsä ja lapsuudenperheessä on dynamiikka pielessä.Ei ole luonnollista vaan epätervettä käytöstä.
Heikko ja alistunut eivät ole synonyymejä.
Heikko ei koe itseään huonommaksi kuin muut. Alistunut on alempi kuin muut.