Mitä mieltä nimistä Valona ja Ilona?
Eilen kyseltiin kaksosille nimiä ja tultiin siihen tulokseen että jätetään nuo Noorat ja Martat muille. Ajateltiin laittaa mun siskoni ehdottamat Ilona ja Valona.
ILONA Isabella ja Venla VALONA?
Noilla isolla olevilla kutsuttaisiin. Ajateltiin että tuo Valona on niin harvinainen, niin laitetaan toiseksi nimeksi.
Mielipiteitä?
Kommentit (39)
Mites Venlan tilalle Iiris?
Siinä olisi sitten Iiris ja Ilona. Vaikka Valonaksi sanottaisiinkin
Pidän, tavallaan. Mutta toinen on tavisnimi ja toinen ehkä ainoa laatuaan. Kumpi saa spessun ja kumpi taviksen? Ongelma.
Ilona kiva, mutta Valona kuulostaa margariinilta..
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen sähköyhtiö...
Jos pidätte noista nimistä, niin antakaa ne. Minusta ne ovat kivoja ja pirteitä nimiä, mutta miksi jätit Iriksen pois? Se on tosi kaunis nimi. Varmasti löytyy ihmisiä, jotka eivät pidä kyseisistä nimistä, mutta älä anna heidän latistaa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän, tavallaan. Mutta toinen on tavisnimi ja toinen ehkä ainoa laatuaan. Kumpi saa spessun ja kumpi taviksen? Ongelma.
Valona nimisiä on Suomessa 56.
Valona on itseasiassa ihan veikeä nimi, nyt kun olen hetken mutustellut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Haittaakse? Sopii hyvin Ilona-ketsupin kanssa kimppaan!
Minusta nimet olisivat tasapuolisemmat, jos molemmilla olisi käytössä toinen etunimi:
Iris Ilona & Venla Valona
Tai sitten ne ensimmäiset:
Ilona Isabella & Valona Gabriella (esim.)
Ai niin, unohdin laittaa että toinen vaihtoehto Valonan kanssa on Iiris. Tytöt ovat luultavasti identtisiä, sillä minun suvussani on paljon identtisiä kaksosia. Esim. Minä olen identtinen kaksonen.
Valona ja Villiina
Valona Iiris Isabella ja Villiina Venla Ilona.
Iiris Ilona ja Venla Valona ovat kauneimmat yhdistelmät (niinkuin nro 11ehdottaa).
Vierailija kirjoitti:
Iiris Ilona ja Venla Valona ovat kauneimmat yhdistelmät (niinkuin nro 11ehdottaa).
Näistä nimistä pidän myös minä. Iiris on yksi mun lemppari nimistä.
Minusta Valona on hieno nimi. Minusta myös olisi hyvä että laittaisitte Valonan ensimmäiseksi, jos kerran kutsutte Valonaksi.
Sitten kun saatte kaksospojat
Uuno HIMMEÄ (kutsumanimi isolla)
HÄMÄRÄ Hemuli
Iiris oli siellä meidän kaikkien ilona, ja Venla toimi taas valona, kuten aina.
En tykkää. Kumpikin nimi kuulostaa jokseenkin omituiselle.
Minusta Valona toimisi etunimeksi yhtä hyvin kuin Ilona.
👍👍