Sairaanhoitajaksi opiskeleva mies on älyttömän seksikäs!
Samoin ensihoitajaksi opiskeleva mies. En voi käsittää miten ihania ja seksikkäitä suurin osa hoitajaksi opiskelevista miehistä on, siis hyvännäköisiä, empaattisia, kaikin puolin MUKAVIA ihmisiä.... hoitajamiehet pesee kyllä lääkärimiehet 100-0.
t: tuleva sh nainen 23v
Kommentit (10)
sitten kuitenkin rutiset kun olet vauvojen kanssa kotona ja elätte miehen tuloilla.
t: akateemikko superlääkäri
Äläpäs vikittele! Yksi niistä on mun poikani :D
Paljon miehiä opiskelee nykyään ensihoitajaksi ja sairaanhoitajaksi, se on todella hieno asia. Ala tarvitsee myös miehiä ja sairaanhoitajan työ sopii miehelle aivan yhtä hyvin kuin naisellekin, onneksi miehet ovat sen tajunneetkin.
Voisin kuvitella miehiä joille edes se ei auttaisi.
Ala todella tarvitsee miehiä, koska olen valitettavan usein kuullut hoitajakavereiltani, kuinka naiset puukottavat selkään, ovat epäasiallisia esim. puhelimessa toisilleen (mm. lyövät luurin kiinni, kun ovat itse sössineet jonkin potilaan) ja aivan siis täydellistä peruskäytöstapojen puutetta, ettei mitään rajaa, tämä siis Meilahdessa. Toki on asiallistakin porukkaa, mutta kyllä se on vaan niin, että naisvaltaisilla aloilla on tosi paljon kiusaamista ja kyräilyä.
Olin viime keväänä terveydenhoitajan pääsykokeissa (samat kokeet oli pelkälle sh- linjalle hakeville) ja olihan siellä miehiä yllättävän paljon kokeissa. Itse en päässyt sisään mutta kuitenkin :)
Opiskelen ihan muuta alaa amk:ssa, mutta onhan ne sairaanhoitajaopiskelijat siellä saanu pään kääntymään ;) miehet siis... tunnistaa siitä kun ovat työpajojen aikana sairaanhoitajan vaatteissa. Ei tarvi olla hääppösen näköinenkään, jotenkin alalle hakeutuva mies herättää kiinnostuksen jo ihan itsessään.
Vierailija kirjoitti:
sitten kuitenkin rutiset kun olet vauvojen kanssa kotona ja elätte miehen tuloilla.
t: akateemikko superlääkäri
Lääkäri ei luulisi itseään akateemikoksi, vaan tietäisi, mikä on akateemikko
Tunnen tosi monia miespuolisia sairaanhoitajia ihan työn puolesta, ja kyllä sinne kaikenlaista sukantallaajaa mahtuu mukaan, ihan kuin naispuoleisissakin. Osa ampparikuskeista varsinkin on tosi hottiksia, osa taas ei sinnepäinkään.
Samaa mieltä. Hoitajamiehet ovat hyvällä tavalla erilaisempia kuin lääkiksessä opiskelevat (monesti ylimieliset) miehet.