Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjien sanotaan syövän terveellisesti

Vierailija
04.03.2017 |

siksi, että joutuvat selvittämään ruuan ravintoarvot tarkkaan. Tää on ihan paskapuhetta. Kasvissyöjät saattavat tietää ravintoarvot, mutta eivät ymmärrä, mitä ihminen ravinnokseen tarvitsee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihastahan ei saa mitään muuta välttämätöntä, mitä kasvisruokavaliosta ei saisi kuin B12-vitamiini. Loppu lihasta on suorastaan epäterveellistä.

Vierailija
2/8 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sinäkään kovin hyvin mitään selittänyt :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihastahan ei saa mitään muuta välttämätöntä, mitä kasvisruokavaliosta ei saisi kuin B12-vitamiini. Loppu lihasta on suorastaan epäterveellistä.

Siis tieto puuttuu lihan ravintoarvoista.

Vierailija
4/8 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plösö se vegaanikin voi olla. Ohi ovat ne ajat, kun kasvissyöjille oli tarjolla vain porkkanoita. Rasva tirisee ja kalorit paukkuu ja vegaanilta valuu kuola, kun on niin hyvvvää.

Vierailija
5/8 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin keskustelussa näkyy miten kujalla ihmiset on eri ruokavalioista. Aloituksessa puhutaan kasvissyöjistä ja kommentissa vegaaneista.

Olen itse vegetaristi enkä ikinä sanoisi että vegetaristit syövät terveellisesti. Jotkut syövät, jotkut ei, ihan Niinkuin lihansyöjätkin. Myös vegaani voi olla "roskaruokavegaani".

Vierailija
6/8 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se aloittajaa nappaa mitä muut syövät? Mussuttakoon itse makkaroitaan.

Vierailija
7/8 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin keskustelussa näkyy miten kujalla ihmiset on eri ruokavalioista. Aloituksessa puhutaan kasvissyöjistä ja kommentissa vegaaneista.

Olen itse vegetaristi enkä ikinä sanoisi että vegetaristit syövät terveellisesti. Jotkut syövät, jotkut ei, ihan Niinkuin lihansyöjätkin. Myös vegaani voi olla "roskaruokavegaani".

Tuskin tunnet yhtäkään lihansyöjää.

Vierailija
8/8 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Mikään tutkimus ei todista aukottomasti kasvissyönnin olevan parempi kuin lihansyönti. Lihansyöntiä demonisoivat tutkimukset ovat pitkälti kasvissyöjien ja vihernatsien tekemiä. Esimerkiksi punaisen lihan demonisointi on sitä, että verrataan McDonaldsia johonkin ituhippiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi