Minut oli piirretty ystävän polttaritehtävään liioitellun lihavaksi
Tehtävä on sellainen, mihin meidät osallistujat on piirretty sarjakuvahahmoina ja siinä sitten jokaiselle joku tehtävä. (pitkä juttu, älkää takertuko tähän)
Muut osallistujat on piirretty itsensä näköisenä, laiha laihana, isonenäinen isonenäisenä mutta minun hahmostani on tehty liioitellun lihava.
Olen yksi polttareiden järjestäjistä, joten sain tämän paperin käteeni jo aikaisemmin, ennen itse polttareita. Tuo tehtävä on vielä sellainen, että sitä piirrosta pitää esitellä mahdollisimman monille julkisella paikalla. Taidan "sairastua" ja skipata koko illan.
Kommentit (14)
Mä luulen että muut ovat tyytyväisiä ratkaisuusi joten kaikki voittaa. Skippaa vaan.
Mistä tiedät, etteivät laiha ja isonenäinen koe kuvaa samalla tavalla? Ihminen usein näkee itsensä erilaisena kuin muut hänet näkevät.
Naura kuvalle ja anna olla. Tiedän että tuntuu pahalta nyt, mutta älä päästä yhtä piirrustusta oman itsesi yläpuolelle!
Ehkä sä olet muiden mielestä lihava, samalla tavalla kuin muut sun mielestä isonenäisiä.
Veikkaanpa myös kolmosen lailla, että esimerkiksi isonenäinen ei ole kovin iloinen kuvastaan, joten ehdotapa, että jätätte tämän jutun pois ohjelmistosta ja jatkatte muilla. Huolehdit samalla myös, että tällaisia tylsiä toista ivaavia asioita ei tule muihinkaan tehtäviin ja myös häihin.
Muistan aina siskoni häät, joissa pilkattiin äitiäni aika ikävästi. Häistä on jo yli kymmenen vuotta ja se asia tulee niistä ensin mieleen. Ei siis näin, tarkoitus ei varmasti ole olla ikävä ketään kohtaan, joten kaikki vastaavanlaiset pois.
Kerro suoraan että sinua loukkaa kuvat ja haluat että ne jätetään pois muut ovat varmasti samaa mieltä asiasta.
Jos yksi (tämän ideoija) on moukka, pelasta sinä tilanne ja sano, että tämä numero jätetään pois.
Olet läski, vaikka et itse sitä myönnäkään.
Mitkäs sun mitat on niin keskustellaan sit sen jälkeen asiasta?
Moni on lihonut huomaamattaan eikä halua myöntää tosiasioita edes itselleen.
Yhyy olen vaan 160/120 ja mut piirrettiin läskiksi. Epistä.
Olisi kauheaa olla lihava ja isonenäinen. Sellaisen ihmisen kun piirtäisi paperiin niin ei taitaisi edes A0 paperi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa myös kolmosen lailla, että esimerkiksi isonenäinen ei ole kovin iloinen kuvastaan, joten ehdotapa, että jätätte tämän jutun pois ohjelmistosta ja jatkatte muilla. Huolehdit samalla myös, että tällaisia tylsiä toista ivaavia asioita ei tule muihinkaan tehtäviin ja myös häihin.
Muistan aina siskoni häät, joissa pilkattiin äitiäni aika ikävästi. Häistä on jo yli kymmenen vuotta ja se asia tulee niistä ensin mieleen. Ei siis näin, tarkoitus ei varmasti ole olla ikävä ketään kohtaan, joten kaikki vastaavanlaiset pois.
Nimenomaan. Mikäköhän siinä muuten on, että usein juuri hää- ja polttarileikit ovat mauttomia, herjaavia ja nöyryyttäviä? Naimisiin meno ei ole omalla kohdallani millään muotoa ajankohtaista mutta jos joskus näin on, niin polttareita en halua ja häätkin saavat olla mahdollisimman matalan profiilin bileet. Niin paljon olen kuullut ja nähnyt jos jonkinlaisia kiusaamispolttareita ja morsiusparin nolaamista kaikenlaisilla seksiin liittyvillä leikeillä itse hääjuhlassa.
Joo parempi niin!!!!