Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te köyhät valitatte

Vierailija
04.03.2017 |

"Ei oo rahaa" "kelalta ei tullut tukia, yhyy yhyy" "ei jää yhtään ykimääräistä rahaa palkan jälkeen."

Kyllä sitä rahaa JÄÄ jos on säästeliäs eikä ostele mitään turhaa potaskaa!!! Kaikki pummit jotka notkutte kotona: menkää TÖIHIN!

Ja te jotka käytte töissä ja silti märisette köyhyydestä, niin mitäs teitte perheen, mitäs menitte paskaduuniin missä on paska palkka tai huono työllistyminen?! Loppuu se ruikutus!

TÖIHIN SIITÄ!!

Kommentit (15)

1/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kulunut valitus- ja huutovirsi sinulla.

Vierailija
2/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei oo rahaa" "kelalta ei tullut tukia, yhyy yhyy" "ei jää yhtään ykimääräistä rahaa palkan jälkeen."

Kyllä sitä rahaa JÄÄ jos on säästeliäs eikä ostele mitään turhaa potaskaa!!! Kaikki pummit jotka notkutte kotona: menkää TÖIHIN!

Ja te jotka käytte töissä ja silti märisette köyhyydestä, niin mitäs teitte perheen, mitäs menitte paskaduuniin missä on paska palkka tai huono työllistyminen?! Loppuu se ruikutus!

TÖIHIN SIITÄ!!

Mä ymmärrän köyhien valitusta mutta en tälläisen tyhjäpään huutelua töihin menosta, kuinka vitun palikka voi ihminen olla että sanoo "mitäs menitte paskaduuniin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta nyt muistaa: köyhyys - mitä se sitten onkaan - ei ole ikinä ihmisen omaa syytä, eikä vauraus ikinä sen omaa ansiota. Kuka sanoo muuta on kultalusikka perseessä syntynyt kokoomuslainen joka ei tiedä elämästä mitään.

Vierailija
4/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itkee köyhien valitusta kun isi on maksanut kaiken mutta järkeä ei voi rahalla ostaa:)

Valittetavasti Ap:n kaltaisia idiootteja on Suomi täynnä eikä tuollanen sivistymättömyyden puutos ole enää tuossa iässä korjattavissa.

Vierailija
5/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Köyhät tulleet ruikuttamaan! Te mitättömät paskahousut jotka täällä avaudutte, ymmärrän että ette ole saaneet rakkautta lapsena, saatika sitten pimppiä naisilta, mutta hyväksykää nyt edes nämä tosiasiat. Neitsyet räkänokat täällä vauhdissa VOON.

Meikäläinen ei ota itteeni tommoisista mussuttajista vaan porskuttaa etiäpäin. Kateelliset huutelee!

Terv. Ap

Ps. Olen muuten insinööri.

Vierailija
6/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä vittuun siitä noine väsyneine provoinesi saatanan mielialalääkepöhnäinen vitunreikä! Ärsyttää tuollainen. SINÄ ET MINULLE SANO MIHIN MINUN PITÄISI MENNÄ!

Vierailija
8/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan autistinen vässykkäinsinööri  voit juosta junannokkaan. Sinä tuhlaat tällä pallolla ilmaa. Olet mitätön maan matonen ja vellihousu runkkarinpaska!

Vierailija
9/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti olet itse eläkkeellä/ansiosidonnaisessa/sukulaisen firmassa suojatöissä.

Vierailija
10/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt lähdössä opiskelemaan, jotta pääsen pienipalkkaisena hommasta ( kylläkin vakituista).

Jos töitä ei sit löydy kun en ole enää ihan nuorikaan, niin voin ainakin sanoa yrittäneeni.Mutta eiköhän AP.pidä tätäkin vastuuttomasti toimintana.

Vierailija
11/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÖIHIN SIITÄ!!

En valita rahattomuudesta, mutta olen työtön. Haen töitä, HALUAN töitä, mutta eipä ole helppoa. Olen hakenut kaikkiin mahdollisiin! Vanhustenhoidon avustavissa tehtävistä oman alan töihin. Jopa siivoamista ja ei ole napannut. Yhteen paikkaan pääsin haastatteluun, hakijoista oli 80% alan koulutus ja n. 30% oli entisiä työntekijöitä, jotka oli työnsä lopettanut opiskelun takia. No eipä työtä minulle tarjottu... Nyt pääsin toiseen haastatteluun. Haastattelun kesto on keskimäärin 6 minuuttia ja hakijoita satoja. Aika epätodennäköistä, että minä paikan saisin. Yritän silti parhaani. Olen myös jättänyt avoimet hakemukset sekä hakenut tiettyjä tehtäviä vuokrafirmojen kautta, eivät edes sinne ole haastatteluun kutsuneet! Minulla on peruskoulutus, erikoisammattitutkinto, työkokemusta eri aloilta, omaltakin alalta 10v ja EI! Hakijoita on enemmän kuin avoimia työpaikkoja. Olen jopa ilmaissut, että voin tehdä myös muuta, kun mihin tehtävään haen. Esim. siivoojaa etsittiin alani paikkaan, kerroin, että tarvittaessa voin siivoustyön jälkeen jäädä auttavaksi kädeksi koska työhön on koulutus sekä kokemus. Vuokrafirmoille olen ilmoittanut voivani tehdä kaikkea, mihin perehdytetään jos koulutusta/kokemusta ei alalta ole.

Tilanne on se, että koen jo oikeudekseni kohta alkaa valittamaan, kun mitään en pääse tekemään (paitsi ilmaiseksi kyllä ottavat ilomielin vastaan..), rahat alkaa olemaan loppu ja hermot vielä enemmän. Ei ole mukavaa joka päivä selata nollia ja jättää hakemuksia. Kun niihin haastatteluihinkaan ei näytä pääsevän! HALUAN TÖITÄ! Mulle riittäis 20h/vko ihan hyvin. Kunhan jotain...

Vierailija
12/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeeta se sunkin elämä olis, jos kukaan ei tekisi niitä "paskaduuneja".

Olisi oikeastaan hauska nähdä sun ilme kun menisit lääkäriin ja puhtaan tutkimussängyn tilalla olisi eritteistä tahmea sänky, roskat pitkin tutkimushuonetta, välineet paskaisia ja likaa siellä täällä.

Noin esimerkkinä. Että onnea vaan insinöörille älykkäistä sanoistasi!

Vierailija
13/15 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä siis AP mielestä jos haen jotain insinööri korkeapalkkaista duunia yms niin sen saan niin kuin se olisi minulle just tehty? Entäs ne muut 1000 hakijaa jotka haki samaan duuniin.. Nekö sit ei saa sitä duunia? ????

Luuletko tosiaan että ihmiset iha että JES PASKAPALKKAINEN DUUNI. TUON JUST HALUAN. Ai mut mitenkäs nyt kun ei sit riitä raha elämiseen.. Voi ei. Harmi. Mä niin halusin sitä paskapalkkaista duunia. Hitsi kun ei voi saada elämistä ja paskapalkkasta duunia yhtäaikaa. harmi. Pitääpä tästä sit sinne.. yök.. parempi palkkaiseen duuniin hakea sit.. Kun se on mulle taattu. 

Ap jos tapat ittes niin voin ostaa sulle partaveitsen. Muistat vaan että se on tietä pitkin eikä tien yli kun viillät rantees. 

Vierailija
14/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/15 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väsynyttä jankkaamista. Ei nyt oikeen jaksa provosoitua, meen kahville.