3. Kerta avioon. Voinko laittaa valkoisen mekon?
Ja millaisen? Pitkän vai lyhyen? Puetaanko lapset morsiusneitojen puvun väriin vai vapaasti? Häät on Juhannuksena.
Kommentit (35)
voit laittaa valkoisen mekon, jos haluat. hyvän maun mukaisesti pitkän tai lyhyen. lapset puetaan siististi ja makunne mukaan (ja heidän makunsa mukaan, jos isoja lapsia). häät ovat sinun ja kumppanisi päivä, ei satunnaisten arvostelijoiden juhla. onnea morsiamelle!
Entä siviilivihkiminen ilman hössötystä? Jaksaako suku enää innostua häistäsi?
Vierailija kirjoitti:
3 kerta? Miten saat miehet kosimaan? Oon kolmannessa vakavassa suhteessa. Tällä kertaa olin jo ihan varma että on loppuelämän mies mulla. Vaan ei kosintaa .. vaan ero.
Käytä valkoista kun on kuitenkin sun häät. T. Kateellinen
Olitko avoliitossa kaikkien kanssa?
En kehtaisi pitää tuollaisia häitä kolmatta kertaa. Yksi kerta riitti, toisella kerralla tajusin jo käydä maistraatissa vähin äänin.
Pistä minkä värisen haluat, ei se valkoinen nyt enää muutenkaan neitsyyteen viittaa, aniharva menee avioon Suomessa neitseenä.
Vierailija kirjoitti:
3 kerta? Miten saat miehet kosimaan? Oon kolmannessa vakavassa suhteessa. Tällä kertaa olin jo ihan varma että on loppuelämän mies mulla. Vaan ei kosintaa .. vaan ero.
Dr Phil sanoi eräässä jaksossa että why buy a cow when you get milk for free. Eli jos elät miehesi kanssa avoliitossa ja teet kotityöt, harrastat seksiä yms. niin miksi miestä kiinnostaisi avioliitto?
Ei tuohon taida mitään varsinaista etikettiä olla. Ei kaikki morsiammet ensimmäisissäkään häissään käytä valkoista mekkoa. Valitset ihan juuri sellaisen kuin haluat.
Itse pukisin lapset morsiusneitojen väriin, jos he toimisivat morsiusneitoina. Muutoin vain näteiksi (ja pojille puku).
Valkoinen hääpuku, lapset ja 3. häät ei kyllä sovi millään yhteen mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Voit ja laita myös huntu.
Onhan se myös aika noloa miehelle jos menee 2 tai 3 kertaa naimisiin.... Ei mikään suloinen neitsytpoika enää. Varmaan aiemmista liitoista kersojakin.... Mutta miehestä ei saisi sanoa mitään!!!!
En kehtaisi enään kolmatta kertaa mennä naimisiin. Vannoitko oikein papin edessä rakastaa forever myötä ja vastakarvaan? Senkus elelet ilman sitoumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dr Phil sanoi eräässä jaksossa että why buy a cow when you get milk for free. Eli jos elät miehesi kanssa avoliitossa ja teet kotityöt, harrastat seksiä yms. niin miksi miestä kiinnostaisi avioliitto?
Kiitos. Tuota kaikkea teen väärin.. jos nyt sitten jatkossa asuisin eri osoitteessa kunnes kositaan..
Juu, tottakai voi. Huntu päähän kans. Kai isiltä on kysytty että tuleeko luovuttamaan alttarille ja kaasoille laitettu tiedoksi ajankohta koska polttarit passaa?
Mä en laittaisi. Toki mä en pysty kuvitella tilannetta millä kerkeisin tämän elämän aikana 3 kertaa naimisiin..
Jos et nyt ihan puhtaan valkoisessa menisi naimisiin. Vaikka kermanvärinen tai jotain.
Jo toinen kerta on noloa... niin naisille kuin miehille.
Käykö joku edes kolmannen kierroksen häissä vieraana? Huutista!
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä kerralla olin 17v ja häät oli pienet. Pakkonainti niin sanotusti. Toisella kertaa olin 31v ja häät oli pienet mutta ihanat. Intiimit. Se onni kesti vain muutaman kk ja jouduin leskeksi. Olen nyt 38vuotias ja tuntuu että hän on se oikea. Minulla on pieni suku hänellä iso. Tämä on ensimmäinen liitto hänelle.
Lapseni on ovat 7v ja 8v. Ja tietenkin 21v mutta hän on poika. Tai mies jo oikeamin.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko että jaksaa enää innostua ihan perinteisestä hääjuhlasta, mutta sekin vähän riippuu siitä mistä hääpari itse innostuu... ehkä itse innostuisin jostakin muusta enemmän kuin aivan perinteisestä.