Sain Puoluekoneesta Perussuomalaiset. Mikä meni väärin?
Kommentit (21)
Ilmeisesti koneessa on vikaa. Itse sain jonkun pienpuolueen ja KD.
Mullekin tuli persut, vaikka olen kokoomuksen kannattaja.
Eli olet todennäköisesti vihreä sillä ehdokkaiden mielipiteet tulevat vaalien jälkeen muuttumaan päinvastaiseksi mitä on annettu ymmärtää. Itselle tuli keskusta eli todennäköisesti vasemmistoliitto on kanssani eniten samaa mieltä.
Minä vastasin kaikkiin "En osaa sanoa" ja sain tulokseksi Keskustan...
Ei noihin koneisiin ole uskomista.
Vierailija kirjoitti:
Olisin toivonut Kokoomusta tai Keskustaa.
Tee testi uudelleen valehtelemalla itsellesi, mikä on sinulle tärkeää ja mikä ei, niin saat haluamasi tuloksen.
Itse toivon omaksi tulokseksi vihreitä tai vasemmistoa.
Ihmisten kantoja yksittäisiin poliittisiin kysymyksiin selittää pitkälti perimä ja yksilölliset ulkoiset asiat, jotka eivät liity perhetaustaan.
Puoluekanta omaksutaan kuitenkin eri tavalla, ja sen suhteen hyvin suuri merkitys on perhetaustalla ja kavereilla. Tiedostamaton hyväksynnän hakeminen lähipiiriltä vaikuttaa enemmän puoluekantaan kuin mielipiteisiin yksittäisten poliittisten kysymysten kohdalla. Toisin sanoen monet ovat sosiaalisista syistä tavallaan kaapissa sen suhteen, mitä heidän pitäisi mielipiteidensä perusteella äänestää.
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/poliittinen_asenne_riipp…
Minä luulen, että jos syöttää vaalikoneeseen jonkun ehdokkaan vastaukset, ei välttämättä saa tulokseksi sitä puoluetta, johon hän kuuluu.
Mulla SDP tuli tulokseksi, mutta se on just ihan viimenen mitä äänestäisin. Mielummin oisin äänestämättä ollenkaan.
Kannattaa seurata politiikkaa ja tehdä sitten äänestyspäätös itse. Turha niitä vaalikoneita on käyttää, jos ei ole perillä mistään asioista.
Esim. minä en tiedä mitään naisten hiihdosta, joten en ota siihen mitään kantaa. Ei pitäisi myöskään äänestää, jos ei tiedä politiikasta mitään.
Äänestysprosentin nostaminen on pelkkää bluffia.
Mäkin saan PS mutten taatusti äänestä koska PS puhuu ihan eri asioita kuin tekee.
Mä sain Keskustan ja olen järkyttynyt.
Kokeilin vastata kaikkiin en osaa sanoa. Tuli keskusta.
Sait aivan oikean tuloksen. Älä usko median mollaamista, "puolueettomat" gallupit voitetaan taas.