Onpas tuo Gimmelin Ushma ihan sen tummaihoisen Miss Helsingin lookalike!
Kommentit (18)
Et oo vissiin tottunu kattomaan ku länsimaalaisia naamoja joa nuo näyttää samalta.
En muistanut että Gimmelin "etsit muijaa seuraavaa" videolla kuvattiin noin härskisti Jennin,Ushman ja Suskin tissejä. Aika kultaa muistot...
Toisella intialaisia piirteitä ja toinen kongolainen.
Molempien kuvat katoin googlen kuvahausta ja oli kyllä kaks täysin eri kasvonpiirteet omaavaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Et oo vissiin tottunu kattomaan ku länsimaalaisia naamoja joa nuo näyttää samalta.
Monet tuntuva pitävän esimerkiksi japanilaisia ihan samannäköisinä, mutta tämä on täysin tottumiskysymys. Heidän mielestään me vaaleat hailakkapiirteiset suomalaiset olemme lähes toisistaan erottumattomia.
Mä oon mestari samiksien hahmottamisessa. Aina oon löytäny yllättävimmät samikset. Älä nyt mihinkään rotuihin fakkiutuko.
Ap
https://www.google.fi/search?q=ushma+karnani&prmd=imvn&source=lnms&tbm=…:
https://www.google.fi/search?q=sephora+ikalaba&prmd=imvn&source=lnms&tb…:
Mistä kohtaa ap oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon mestari samiksien hahmottamisessa. Aina oon löytäny yllättävimmät samikset. Älä nyt mihinkään rotuihin fakkiutuko.
Ap
Mutta kun noilla on aivan eri muotoset kasvot ja piirteet. Löydän heiltä molemmilta rusket silmät ja tumman tukan.
Vierailija kirjoitti:
No muun muassa nenästä!
Nyt sinne specsaversille tsekkaan päivän edut!
Tässä kuvassa näyttää ainakin. Ihme puusilmiä olette!
Hiukset ja ihon samanvärisiä eli pakko olla kuin kaksi marjaa.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ja ihon samanvärisiä eli pakko olla kuin kaksi marjaa.
Paitsi että ihokaan ei ole lähellekään saman värinen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kuvassa näyttää ainakin. Ihme puusilmiä olette!
Ketä kiinnostaa kuvakulmalla kikkailu. Edestä otetut kuvat kertoo enemmän.
Ushma on hottis, vieläkin! Tää Miss, näää...
Vierailija kirjoitti:
En muistanut että Gimmelin "etsit muijaa seuraavaa" videolla kuvattiin noin härskisti Jennin,Ushman ja Suskin tissejä. Aika kultaa muistot...
Onpas lapsellinen käsitys härskiydestä!
Häh? Ei mitään samaa..