Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillerit unohtuneet, haenko jälkiehkäisyn?

Vierailija
03.03.2017 |

Eli tilanne on se, että tajusin äsken kuin salama kirkkaalta taivaalta ottaneeni e-pillerin viimeksi tiistaina.. eli kaksi päivää jäänyt kokonaan välistä. En ymmärrä miten edes saatoin unohtaa pillereiden olemassaolon näin totaalisesti. Tulin vasta kotiin matkalta ja pilleriliuska oli jäänyt yhden kosmetiikkapussukan pohjalle, eikä ollut tavallisella paikallaan näkyvillä peilikaapissa, joten siinä ehkä osasyy.. mutta tiedän kyllä, että omaa huolimattomuutta täytyy syyttää.

Joskus aikaisemminkin on sattunut unohduksia (ei näin pahoja kuitenkaan), mutta suoraan sanottuna mun ja avomiehen seksiselämä on ollut pitkään niin kuollutta, ettei ole ollut vaaraa raskaudesta. Nyt kuitenkin harrastettiin seksiä keskiviikkona, eli siitä tulee pian kuluneeksi 48 tuntia. Kannattaako vielä hakea jälkiehkäisy vaikka yhdynnästä on jo noinkin kauan? Tiedän, että 72 tuntia on se raja, mutta tehohan heikkenee mitä pidempi aika on kulunut. Kauhistuttaa vähän ottaa sellainen hormonipommi, kun jo muutenkin joudun päivittäin napsimaan kroppani täyteen hormoneja e-pillereiden muodossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma älysi  ei riitä ratkaisemaan tätä dilemmaa itse, lopeta seksin harrastaminen tykkänään.

Vierailija
2/7 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta, joten henk.koht. en riskiä ottaisi. Ehkä sinulla on käynyt parempi tuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohti liuskaa?

Vierailija
4/7 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oma älysi  ei riitä ratkaisemaan tätä dilemmaa itse, lopeta seksin harrastaminen tykkänään.

Kiitos kivasta vastauksesta :)

Oma älyni kehottaa hakemaan jälkiehkäisyn ja enköhän sen teekin pikimmiten, mutta sellaisen hormoniryöpyn vaikutukset vain ahdistavat, kuten jo kirjoitinkin.

- ap

Vierailija
5/7 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se raskaus, mahdollinen abortti tai lapsen synnyttäminen sitten pienempi kauhistus kuin jälkiehkäisy?

Vierailija
6/7 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohti liuskaa?

Liuskan ekalla viikolla, eli tämä taitaa vielä olla se huonoin mahdollinen tilanne?

Mulla alkoi myös tänä aamuna tulla vähäistä vuotoa, mitä ei ole koskaan kuuden vuoden pillereiden käytön aikana taukoviikon ulkopuolella tapahtunut. Voiko se liittyä jotenkin tähän unohduskeissiin?

Vierailija
7/7 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se raskaus, mahdollinen abortti tai lapsen synnyttäminen sitten pienempi kauhistus kuin jälkiehkäisy?

Raskaus ei olisi mikään katastrofi, mutta ei tulisi parhaaseen mahdolliseen elämäntilanteeseen. Eikä tämä ehkä ole se tapa, jolla haluaisin tulla raskaaksi.. varsinkaan kun tiedän, että puolisoni ei olisi asiasta tällä hetkellä kovin innoissaan.

Aborttia en halua edes kuvitella tekeväni, siinä ollaan jo aika paljon painavampien kysymysten äärellä. Taidanpa tästä lähteä apteekkiin.

- ap (nro 6 oli myös ap)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi