Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasaarvo?

Alf
03.03.2017 |

Mitä se on? Olen 33 vuotias kolmen lapsen isä, toimin yrittäjänä. Vaimoni on kahden nuorimmaisen kanssa kotona. Teen poikkeuksellisen paljon töitä, perheemme elää työstäni. Minulla ei ole mitään omaa aikaa eikä omia harrastuksia. Vaimoni käy neljä kertaa viikossa omissaan, saan kuulemma olla työn puolesta poissa kotoa. Se on vaimoni mielestä sama kuin mieluinen harrastus? Esim hiihtoloma Lapissa. Vaimoni lähti joka aamu hiihtolenkille, minä olin lasten kanssa ja valmistin lounaan. Iltapäivällä hän meni nuorimmaisen kanssa päiväunille, minä lähdin tekemään jotain vanhempien lasten kanssa. Kerran kävin hiihtämässä niin että nuorimmainen oli mukana rinkassa ja vanhemmat sisarukset mukana omilla suksilla. Nyt olen taas pettyneenä työmaalla ja mietin miten ihanaa olis ollut hiihtää vaikka yksi 10km lenkki yksin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri

Vierailija
2/8 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun hankkii noin monta lasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et herännyt ennen muita ja lähtenyt hiihtämään? On siinä taas ongelma...

Vierailija
4/8 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys ei pysy pystyssä, jos otat sen ajan nyt?

Vierailija
5/8 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo on sitä, että nainen seisoo miehen takana piiska kourassa ja käyttää tätä hyväkseen osallistumatta itse mitenkään.

Vierailija
6/8 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sinulle saman vinkin, jonka annan naisillekin. Varaat itsellesi, jonkun viikonloppureissun ja otat sen ajan. Tai lähdet töiden jälkeen lenkille, kahville, jne.

Vierailija
7/8 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä vastauksia. Oon ollut samassa tilanteessa naisena. Koitin saada miestä jopa parisuhdeterapiaan mut ei lähtenyt.. Tuli ero.

Tsemppiä sulle!

Vierailija
8/8 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata huudella tasa-arvon perään jos ei osaa edes kirjoittaa sitä oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi