En jaksa huolehtia ulkonäöstäni
Onko muita? En vain millään jaksa meikata tai sheivata karvoja (paitsi kainaloista tietenkin), käydä kosmetologilla tai kampaajalla. Huolehdin silti hygieniastani käymällä päivittäin suihkussa, vaihdan puhtaat vaatteet päivittäin ja käytän deodoranttia. Hiukset pesen pari kertaa viikossa ja hampaat harjaan 2 kertaa päivässä, lisäksi käytän suuvettä. Olenko ihan hirvitys naiseksi?
Kommentit (10)
Et ole hirvitys :) En minäkään jaksa sen enempää huolehtia ulkonäöstäni. Eikös se luonnollisuus ole muodissakin :D
Ihan hyvä vaan, ettei alistu mainoksille ja ihanteille.
Sama täällä. Olen masentunut, mutta yritän sinnitellä töissä. Tiedän että työtoverit alkaisivat huomautella ja kartella jos haisisin tai tukkani olisi rasvainen, joten huolehdin noista pakollisista.
Kadehdin niitä ihmisiä jotka jaksavat meikata, käydä parturissa, värjätä tukkaansa, ylipäätään miettiä ulkonäköänsä.
Ulkoisesta olemuksesta huolehtiminenhan on just tota että oot puhdas... Meikkaus ym on sitten extraa.
Minä en käy edes suihkussa jos ei ole pakko. En ainakaan itse huomaa että haisisin. Hiuksia en harjaa koska ne ovat luonnonkiharat ja harjaamisesta menee vain pörröiseksi. Pidän yleensä letillä ja jotain myssyä päässä ettei näy juurikasvu kun viime värjäyksestä on aikaa.
Minä voin tulla ajamaan sun p illukarvat jos saan sitten vähän kokeilla,tai voisin kokeilla muutenkin.
T.Mies
En minäkään aina jaksaisi, mutta saan jaksamista siitä, että huoliteltuna näytän kauniinmalta :)
Puhtaus on kaikkein tärkeintä :)
Minulla on olkapäille ulottuvat brunetet hiukset, jotka ulottuvat olkapäille. Otsahiuksiin käytän muotovaahtoa ja tupeerauksen kiinnitän hiuskiinteellä. Hiukset ovat useimmiten kiinni, nutturalla.
Käytän ripsiväriä, kulmakynää ja meikkipuuteria.
Hillityn luomivärimeikin haluaisin oppia :)
Jos olet luonnonkaunis, niin olet huippukaunis tuollakin tavoin. Mutta luonnollisuus on kauneinta ja viehättävintä aina. Olen itse kiinnostunut naisista ja itsekin nainen, ja ainakin omasta mielestäni meikissä ei ole mitään viehättävää, vaan nainen on eroottisempi ja houkuttelevampi ilman meikkiä. Se meikki hajusteineen peittää ihmisen ihanan ominaistuoksun, joka voi olla suorastaan huumaavan ihana rakkaalla ihmisellä. Puhtaus on toki tärkeää, mutta siis tarkoitan hyvin mietoa (usein miellyttävää) ominaistuoksua, joka on jokaisella. Lisäksi meikkaamaton iho on ihanan pehmeä ja sileä suudella ja silitellä. Uskoisin, että myös osa miehistä ajattelee näin.
Suihkussa käyn kahden päivän välein, hiukset kampaan aamulla, pesen hampaat, rasvaan kasvoja ja kulmakynää käytän. Viikonloppuisin laitan ripsiväriä miellyttääkseni miestäni. Aina on mukana pieni paha olo kun tiedän etteivät ripset oikeasti näytä samalta kuin ripsivärin kanssa. Siksi en itseni kohdalla koe meikin käyttöä tärkeänä.
Nuo asiat eivät ole pakollisia, minäkään en tee niitä.