Vihjalin vaimolle tänään "varaudu kylpylähemmotteluun huomenna".
On nyt illan tavaroita pakannut ja ollut innoissaan. Todellisuudessa täytän ammeen vedellä ja koristelen kylpyhuoneen, kynttilöitä ja tuoksuja. Ja kaikki tämä ennenkuin hän tulee töiden jälkeen salilta kotiin.
Liekkö hänelle pettymys?
Kommentit (30)
Tuohan olisi ollut oikein mukava yllätys ellet olisi etukäteen nostattanut vääriä odotuksia typerillä kylpylävihjailuillasi. Torvi!
Varaa nyt äkkiä se kylpyläloma. Vaimo odottaa, iloitsee ja PAKKAA päästäkseen kylpylään...ja pääseekin omaan (pesemättömään) ammeeseen. Siinä ei romantiikka kuki eikä kynttilät auta, pettymys on karmea.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan olisi ollut oikein mukava yllätys ellet olisi etukäteen nostattanut vääriä odotuksia typerillä kylpylävihjailuillasi. Torvi!
Juuri näin. Parempi alkaa varaamaan sitä oikeaa kylpylälomaa ja toivoa että edes jossain olisi vapaata nyt hiihtolomasesongin aikana.
Vierailija kirjoitti:
On nyt illan tavaroita pakannut ja ollut innoissaan. Todellisuudessa täytän ammeen vedellä ja koristelen kylpyhuoneen, kynttilöitä ja tuoksuja. Ja kaikki tämä ennenkuin hän tulee töiden jälkeen salilta kotiin.
Liekkö hänelle pettymys?
En tiedä naisestas,mutta itse olisin otettu tuollaisestakin yllätyksestä. Pieni hemmottelu ja huomiointi on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Muista käydä kakalla juuri ennen vaimon tuloa niin on sitten mukava kylpeä aistikkaassa tuoksussa.
Mun mies on tehnyt tämän. Hän sanoi kerran, että laittaa mulle rentouttavan vaahtokylvyn ja musiikkia. Olin juuri pulahtanut ammeeseen kun mies tuli kylppäriin ja istui pöntölle... :/
Vierailija kirjoitti:
On pettymys. Varsinkin jos vonkaat pillua kaiken päälle.
Kaikki naiset on huo...
Vierailija kirjoitti:
Huumorimiehiä olet
Eikä ole, matkija vain. Kuulin tämän saman "vitsin" radiosta eilen, siinä mainostettiin jotain saipuaa.
Nyt varaat nopeasti huoneen yhdeksi yöksi lähimmästä kylpylähotellista.