Kokkisota äsken. Sanoikoi Hynynen tosiaan Perankoskelle näin?
Jotain keskinäistä kuittailua heillä oli, en kuullut alkua mutta johonkin Hynysen heittoon Mari totesi "että vain makuuhuoneessa". Johon Hynynen että "joo ja teeskentelet kaikki orgasmit" tms.
Kuuliko joku muu miten se meni?
Kommentit (24)
En kuullut mutta jostain orgasmeista se tosiaan puhui kesken ruokaohjelman.
Sovinisti koko äijä. Ihme kun kelpuutti omanikäisensä naisen.
Ei sen kaikkiin naisiin tarvitsekaan vedota. Moni kuitenkin näyttää tykkäävän.
Mä suuttuisin jos mun mies sanois ees läpällä telkkarissa että teeskentelet orgasmit.....
Aina niiden pitää makeilla tai kommentoida seksielämällään! Siis aina ja joka haastattelussa ja näköjään kokkiohjelmassakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä suuttuisin jos mun mies sanois ees läpällä telkkarissa että teeskentelet orgasmit.....
No ootpa kireä eukko.
Musta tuntuu, että noilla on ihan toimiva yhteiselämä, hynysen lilaisesta tukasta ja crockseista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että hyvä että tajuat.
Vierailija kirjoitti:
No sä oletkin huumorintajuton.
Hynynen on omahyväinen ja yksinkertainen törppö.
Vierailija kirjoitti:
Aina niiden pitää makeilla tai kommentoida seksielämällään! Siis aina ja joka haastattelussa ja näköjään kokkiohjelmassakin.
Siitä puhe mistä puute.
Jos olisitte katsoneet ohjelman, niin olisitte ehkä huomannut että heillä näkyi olevan yhteinen sävel siinä huumorissa, molemmin puolin kuittailivat ja ihan hyvässä hengessä.
Hyvinhän noilla menee huumori yhteen.
Me tultas noiden kans mieheni kans hyvin juttuun,ois naapureilla korvat punasena kun noiden kans istuttas iltaa kuistilla =)
Aina Hynynen on kommentoimassa Perankosken persettä tms. ihan kuin joku amisjuntti.
Tulee mieleen että häntä hävettää kertoa että heillä nyt vaan synkkaa ja on kivaa olla parisuhteessa tämän naisen kanssa ilman että siihen liityy jotain seksivihjauksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisitte katsoneet ohjelman, niin olisitte ehkä huomannut että heillä näkyi olevan yhteinen sävel siinä huumorissa, molemmin puolin kuittailivat ja ihan hyvässä hengessä.
Älä nyt pilaa hyvää moraalista närkästystä. Kyllä miehessä aina vikaa pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että Joo, koska en kestä sun paskasen kuontalosi hajua.
Vierailija kirjoitti:
Mä katoin ja tässä kohtaa Mari näytti vaivautuneelta. Siis kun häntä syytettiin orgasmien teeskentelystä, aika huonoa huumoria yleisön edessä.
voi hyvä luoja, riisukaa se kukkahattu päästä ja kasvattakaa tilalle huumorintaju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että Joo, koska en kestä sun paskasen kuontalosi hajua.
Saisinpa olla suhteessa sun kanssa. Vaikutat ihanan ja positiiviselta ihmiseltä, joka näkee aina asioiden hyvät puolet. Pus pus.
tonttuli kirjoitti:
voi hyvä luoja, riisukaa se kukkahattu päästä ja kasvattakaa tilalle huumorintaju
Ok, alan heti nauraaan kun sä meet kumppanisi kanssa televisoon avautuun teidän seksielämästä jossain kokkiohjelmassa.
yääääääh hynynen on niin oksettava. Sisäisesti ja ulkoisesti. Ihme mieslapsi.