Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokkisota äsken. Sanoikoi Hynynen tosiaan Perankoskelle näin?

Vierailija
02.03.2017 |

Jotain keskinäistä kuittailua heillä oli, en kuullut alkua mutta johonkin Hynysen heittoon Mari totesi "että vain makuuhuoneessa". Johon Hynynen että "joo ja teeskentelet kaikki orgasmit" tms.

Kuuliko joku muu miten se meni?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yääääääh hynynen on niin oksettava. Sisäisesti ja ulkoisesti. Ihme mieslapsi.

Vierailija
2/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuullut mutta jostain orgasmeista se tosiaan puhui kesken ruokaohjelman.

Sovinisti koko äijä. Ihme kun kelpuutti omanikäisensä naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin sanoi.

Vierailija
4/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kaikkiin naisiin tarvitsekaan vedota. Moni kuitenkin näyttää tykkäävän.

Vierailija
5/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suuttuisin jos mun mies sanois ees läpällä telkkarissa että teeskentelet orgasmit.....

Vierailija
6/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niiden pitää makeilla tai kommentoida seksielämällään! Siis aina ja joka haastattelussa ja näköjään kokkiohjelmassakin.

Vierailija
7/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suuttuisin jos mun mies sanois ees läpällä telkkarissa että teeskentelet orgasmit.....

No ootpa kireä eukko.

Musta tuntuu, että noilla on ihan toimiva yhteiselämä, hynysen lilaisesta tukasta ja crockseista huolimatta.

Vierailija
8/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin että hyvä että tajuat.

Vierailija
9/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sä oletkin huumorintajuton.

Vierailija
10/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynynen on omahyväinen ja yksinkertainen törppö.

Vierailija
11/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina niiden pitää makeilla tai kommentoida seksielämällään! Siis aina ja joka haastattelussa ja näköjään kokkiohjelmassakin.

Siitä puhe mistä puute.

Vierailija
12/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte katsoneet ohjelman, niin olisitte ehkä huomannut että heillä näkyi olevan yhteinen sävel siinä huumorissa, molemmin puolin kuittailivat ja ihan hyvässä hengessä.

Vierailija
13/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän noilla menee huumori yhteen.

Me tultas noiden kans mieheni kans hyvin juttuun,ois naapureilla korvat punasena kun noiden kans istuttas iltaa kuistilla =)

Vierailija
14/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina Hynynen on kommentoimassa Perankosken persettä tms. ihan kuin joku amisjuntti.

Tulee mieleen että häntä hävettää kertoa että heillä nyt vaan synkkaa ja on kivaa olla parisuhteessa tämän naisen kanssa ilman että siihen liityy jotain seksivihjauksia.

Vierailija
15/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisitte katsoneet ohjelman, niin olisitte ehkä huomannut että heillä näkyi olevan yhteinen sävel siinä huumorissa, molemmin puolin kuittailivat ja ihan hyvässä hengessä.

Älä nyt pilaa hyvää moraalista närkästystä. Kyllä miehessä aina vikaa pitää olla.

Vierailija
16/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin että Joo, koska en kestä sun paskasen kuontalosi hajua.

Vierailija
17/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katoin ja tässä kohtaa Mari näytti vaivautuneelta. Siis kun häntä syytettiin orgasmien teeskentelystä, aika huonoa huumoria yleisön edessä.

Vierailija
18/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvä luoja, riisukaa se kukkahattu päästä ja kasvattakaa tilalle huumorintaju

Vierailija
19/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin että Joo, koska en kestä sun paskasen kuontalosi hajua.

Saisinpa olla suhteessa sun kanssa. Vaikutat ihanan ja positiiviselta ihmiseltä, joka näkee aina asioiden hyvät puolet. Pus pus.

Vierailija
20/24 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttuli kirjoitti:

voi hyvä luoja, riisukaa se kukkahattu päästä ja kasvattakaa tilalle huumorintaju

Ok, alan heti nauraaan kun sä meet kumppanisi kanssa televisoon avautuun teidän seksielämästä jossain kokkiohjelmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi