Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnittelen pettämistä.

Vierailija
02.03.2017 |

Olen ollut parisuhteessa 16 vuotta, josta 13 naimisissa. Meillä on ihan hyvä avioliitto, mutta... Parin viime vuoden aikana olen ajautunut erään miehen kanssa aika läheisiin tunnelmiin nyt kolme kertaa. Näemme pari kertaa vuodessa, eikä tapaamisten välille ole oikein mitään kontaktia. Kun näemme, ei alkuun ole mitään ihmeempää, mutta loppuillasta päädymme samaan huoneeseen. Nyt on tullut aika tehdä tälle jotakin, joko lopetamme kokonaan tai viemme tämän seuraavalle tasolle. Mietin, että pitäisiköhän vaan hypätä sänkyyn ja katsoa, onko fyysistä vetovoimaa vielä sen jälkeen. Mitään varsinaista suhdetta en suunnittele, mutta johonkin pieneen piristykseen silloin tällöin voisin olla valmis. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jännä oottaa, että mikä tauti tarttu...kondomi ei suojaa kaikelta ja suuseksissäkin pitää olla suoja.

Vierailija
2/4 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ensin miehestäsi tai sovi liiton ulkopuolisista kokeiluista hänen kanssaan etukäteen. On kusipäistä toimintaa kumppanin seläntakana toimia, antamatta tälle vaihtoehtoa esim. erota jollei halua olla naisen kanssa joka makaa muiden miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että hänellä on ollut ihan omat seikkailunsa, eikä se ole minulta pois.

Vierailija
4/4 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up