Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Softlan outdoor fresh - tuoksuu kuin mummun myrkky hajuvesi

Vierailija
02.03.2017 |

Tuli tehtyä kunnon virheostos. Kun otin pyykit koneesta ulos, ensimmäinen mielikuva oli mummoni käyttämä pistävänhajuinen hajuvesi. Siitä on raitis ulkoilma kaukana. On kyllä harvinaisen pieleen mennyt nimitys tuotteella. Miten joku voi kutsua tuota raittiin ulkoilman tuoksuksi?
Onneksi ostin sen pienimmän pullon, roskiin lensi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuoksuu mummojen eltaantuneelta suosikkihajuvedeltä eli Chanel 5:selta :DDD

Vierailija
2/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hirveen voimakkaan tuoksusia, kannattaa lisätä vain vähän hajusteettoman huuhteluaineen sekaan, niin tulee sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää vielä huuhteluaineita? Turhakkeiden turhake!

Nykyaikaiset vaatemateriaalit kärsivät siitä. Pyyhkeet eivät enää kuivaa yhtä hyvin huuhteluaineen jäljeen. Lycra menee pilalle.

Ja kuormittaa luontoa ihan turhaan!!!

Vierailija
5/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huuhteluainetta ylipäänsä käytetään?

Vierailija
6/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt taas alottako sitä tappelua. Jotkut tykkää käyttää huuhteluaineita, jotkut ei. Jotkut tykkää tuoksuista, toiset ei. Antakaa olla.

Mä kyllä huomaan selvän eron jos jätän huuhteluaineen väliin, joten mun mielestä se on ihan tarpeellista. (Plus tykkään tuoksuista ja laimennan niitä tarvittaessa.)

Vierailija
7/9 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot laittanu liikaa sitä tai sit sun pyykinpesuaine ja se softlan ei sovi yhteen? Sekoittuessaan koneessa tuoksut muuttuuki hajuksi?

Vierailija
8/9 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuka ääliö vetää tupakkaa ja viinaa??? 

Vierailija
9/9 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No makunsa kullakin .Itse minusta on ihanaa kun pyykki tuoksuu ja on raikas ja pehmeä. ja tämä outdoor on ihastuttava ja oli hybä ostos. Minun ksspissa ei haise sellainen tunkkanen haju ja sitten ne jotka ei käytä edes huutelu ainetta on karheat ja kummallinen tuoksu vsrsinnin pyyhkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä