Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi käytät muovimukia juodaksesi kahvia tai vettä?

Vierailija
02.03.2017 |

Ja sitten heität sen roskikseen? Ajatteletko koskaan luonnonvaroja ja meriä jotka kelluvat muovilautoissa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan niistä kivasti bisphenoleita, jotka saavat minut nostamaan pikkurillin pystyyn juodessani kaffeeta ja samalla opin puhumaan homomaisesti lespaten. Siksi.

Vierailija
2/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttöisestä muovimukista polttaa, mutta pahvimukista juon joskus kun en vaan millään jaksa tiskata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bakteerikammoinen :( esim. ajatus työpaikan yleisessä käytössä olevista kahvimukeista suorastaan oksettaa.

Vierailija
4/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskuunko se pitäisi laittaa? Kertikset on kyllä usein pahvisia.

Luin kerran artikkelin jossa verrattiin mukin ja kertakäyttöastian hillijalanjälkeä, niin kertis oli ympäristöystävällisempi. Mukin valmistukseen kuluu paljon enemmän energiaa ja sitten vielä konepesu päälle.

Vierailija
5/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bakteerikammoinen :( esim. ajatus työpaikan yleisessä käytössä olevista kahvimukeista suorastaan oksettaa.

Ne tiskataan välillä. Elämää ei ole ilman bakteereja jos et sitä tiedä.

Vierailija
6/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kerran artikkelin jossa verrattiin mukin ja kertakäyttöastian hillijalanjälkeä, niin kertis oli ympäristöystävällisempi. Mukin valmistukseen kuluu paljon enemmän energiaa ja sitten vielä konepesu päälle.

Pahvimuki onkin eri asia. Tiedoksi että normaali muki on kestohyödyke.

Vierailija
7/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti sutaisevat harjalla ja fairilla. Ei todellakaan kunnollista pesua. Ei ihme, että norot ja flunssat leviää.

Vierailija
8/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö on möllöä juoda ilman kuppia. Kahvi valuisi sormien välistä ja polttaisi.

Vierailija
9/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti sutaisevat harjalla ja fairilla. Ei todellakaan kunnollista pesua. Ei ihme, että norot ja flunssat leviää.

Noro kylläkin tulee ihan muualta.

Vierailija
10/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan kahvin posliinikuppiin ja päälle maitoa, se on aivan haaleaa. Pahvimukissa se on edelleen lämmintä. Kotona lämmitän mukini ensin kuumalla vedellä, mutta sitä ei voi tehdä lounasravintoloissa.

Vierailija
11/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahvimuki onkin eri asia. Tiedoksi että normaali muki on kestohyödyke.

Joka pitää käyttöjen välillä pestä, toisin kuin kertakäyttöiset.

Vierailija
12/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvimuki mereen kun minä olin merellä meni vanhat öljytynnyrit reikä lyötiin, että upposi. Joku heitti jää kaapin joka jäikin eristeiden vuoksi kellumaan.ja niin lensi kahvi mukit kuin kalja tölkitkin.

Vierailija
13/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noro kylläkin tulee ihan muualta.

Mistä?

Vierailija
14/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele. Ei se niitä roskalauttoja poista vaikka joisin suoraan kämmenestä vettä. Tai luonnonvaroja lisää yhtään. Kyllä ongelmanratkaisu löytyy valtiotasolta samoin kuin nälänhätäänkin.

15/15 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan makeutusaineen kieleeni, lorautan maitoa suuhuni ja vedän pannusta koffeet hetken aikaa sekoittaen suussani ja nielasen, kyllä ne siellä masussa menee sekasin kuitenkin.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä