Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena elämä on helpompaa

Vierailija
02.03.2017 |

Suomessa siis, ei varmaan Afganistanissa kuitenkaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Erehdyppäs joskus sanomaan se naisellesi.

Vierailija
2/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on itse asiassa samaa mieltä asiasta. En minä nyt ihan ketä tahansa bimboa parisuhteeseen huoli. 😄

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on itse asiassa samaa mieltä asiasta. En minä nyt ihan ketä tahansa bimboa parisuhteeseen huoli. 😄

Ap

No perkele, hyvä niin. Omani ei ihan ollut vaikka hyvin perustelin.

Vierailija
4/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäkin iltana kaikki naiset saavat halutessaan seksiä.

Voi kumpa minäkin saisin sitä reikää. :(

Ei tule tapahtumaan, niin kausn kun istut siellä hikikomerossasi toistamassa typerää aloitustasi päivästä toiseen. Tämä on ehkä kahdeskymmenes kerta kun bongaan viestisi, joka on aina lähes sanasta sanaan sama. Ja mulla on sentään muutakin elämää, kuin istua av:lla laskemassa sun aloituksiasi. Sanotaanko niin, että yksikään reikä ei tule sua sieltä peräkammarista hakemaan, deal with that.

Vierailija
5/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule tapahtumaan, niin kausn kun istut siellä hikikomerossasi toistamassa typerää aloitustasi päivästä toiseen. Tämä on ehkä kahdeskymmenes kerta kun bongaan viestisi, joka on aina lähes sanasta sanaan sama. Ja mulla on sentään muutakin elämää, kuin istua av:lla laskemassa sun aloituksiasi. Sanotaanko niin, että yksikään reikä ei tule sua sieltä peräkammarista hakemaan, deal with that.

Ei kyllä siltä vaikuta. :D

Vierailija
6/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan vain suomea niin ei ole helpompaa.

Vierailija
7/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä siltä vaikuta. :D

Niin no, pointtini oli se, että EN istu täällä koko aikaa, ja SILTI olen tässä aikojen saatossa nähnyt hepun avauksia sen kaksikymmentä. Että kuinka monta se on niitä tänne todellisuudessa vääntänyt. Sata? Vai kaksisataa?

Vierailija
8/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sukupuolenkorjauksesi johdosta!

Vierailija
9/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. onnellisuustutkimukset, väkivalta- ja itsemurhatilastot sekä pidempi elinikä tukevat ap:n väitettä. 

Vierailija
10/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm. onnellisuustutkimukset, väkivalta- ja itsemurhatilastot sekä pidempi elinikä tukevat ap:n väitettä. 

Lisäksi naiset selviävät hymyllä monesta tilanteesta, jossa mies saa kaivaa kukkaroaan tai ottaan turpiin. Parisuhdeasiat ovat naisilla hoidossa, miehen voi halutessaan aina poimia kuin omenan omenatarhasta parhaimman valiten, läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä riittää niin paljon kuin haluaa ja enemmänkin olisi tarjolla jatkuvasti.

Vierailija
11/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiän vinkuja vauhdissa. No varmaan siihen on syynsä ettetcsaa reikää.

Vierailija
12/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä vingut?

Vierailija
13/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostais vaikka munkkirinkilän.

Vierailija
14/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi naiset selviävät hymyllä monesta tilanteesta, jossa mies saa kaivaa kukkaroaan tai ottaan turpiin. Parisuhdeasiat ovat naisilla hoidossa, miehen voi halutessaan aina poimia kuin omenan omenatarhasta parhaimman valiten, läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä riittää niin paljon kuin haluaa ja enemmänkin olisi tarjolla jatkuvasti.

Kerrotko tarkemmin, missä jutuissa voin rahan sijaan käyttää hymyä maksuvälineenä? Minun kohdalle tuollaista ei ole sattunut kertaakaan 50 vuoden aikana. Turpaan en ole koskaan saanut, mutta eipä ole miehenikään.

Parisuhde- ja perheasiat ovat naisilla kyllä hoidossa, olet ihan oikeassa, sillä nainenhan niistä joutuu vastaamaan. Muistutan nyt taas kerran, että satunnainen seksikerta ei ole sama asia mitä parisuhde niin kuin te miehet tunnutte luulevan.

Vierailija
15/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen transmies. Joo, oikeasti vähän järkytyin siitä, että todellakin ero on suuri. Toki tämä voi johtua myös siitä, että olin ennen kaunis "nainen". Nyt olen pieni ja kummallisen näköinen kaljuuntuva mies. Kauniina naisena oli helpompaa. Kummassakin roolissa on puolensa, mutta todellakin olen kironnut sitä, miksen vaan pystynyt elämään naisena. Aivot ei vaan kestäneet sitä. Parhaani yritin.

Olin niellyt paljon tätä propagandaa, jonka mukaan naiset on sorretumpia. Tytöille iskostetaan se päähän jo lapsesta asti. "Sinä olet uhri. Sinulle kaikki on vaikeampaa kuin pojille, koska kaikki tahtovat syrjiä sinua." Muistan pari tyttöjen keskustelurinkiä, jossa piti avautua syrjintäkokemuksista. Todellisuus olikin aika järkyttävä.

Vierailija
16/16 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostais vaikka munkkirinkilän.

Niinpä. Jos pelkkä reikä kiinnostelee, niin munkistahan sellainen löytyy. Muunlaista reikää tuskin tälle tyypille on ihan heti tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi