Klikkasin keskustelua ja tulee ihme kirjautumisikkuna
Klikkasin tuota "Saako teidän päiväkodissanne viedä lapsen lomalla hoitoon" tjsp. keskusteluketjua ja tulee ponnahdusikkunana tällainen ilmoitus kirjautumisruudun kanssa
To view this page, you must log in to prod-soppa365.smf.aws.sanomacloud.net:443
Wtf? Onks palvelu sekaisin vai jotain phishingiä?
Kommentit (11)
Sama viesti tulee suomeksi, tosin siinä on VAROITUS siitä, että tieto ei mene sivulle, jolla jo olen.
Tästä on jo ketju, helpottaa kun tietää, että on vaan tämä palsta eikä viiirus. :)
Tulee näköjään vaan osasta ketjuja. Liittyisköhän johonkin mainokseen, joka ei ole joka sivulla. Jotain vikaa koodissa/oikeuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo ketju, helpottaa kun tietää, että on vaan tämä palsta eikä viiirus. :)
Jatkan, se ketju oli "outo ilmoitus" ja siihenkin on pääsy kielletty??? Mitä vtt????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan, se ketju oli "outo ilmoitus" ja siihenkin on pääsy kielletty??? Mitä vtt????
Uu, tästä ei saa keskustella. Kohta ne huomaa tämänkin ketjun! Nyt ollaankin jännän äärellä, MISTÄ oikein on kyse???!!!
P.S. Se ilmoitus poistui just minulta. NE TIETÄÄ ETTÄ MÄ TIEDÄN.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olin juuri tulossa ihmettelemään. Poistuneesta ketjusta tiedoksi: selaimella ei ole väliä, sekä Firefox, Opera että Chrome popsauttelevat pop-uppia kaikki.
No nyt se hemmetin pop up tuli takaisin.
ap
Mulla tuli tänään tuo! Huh luulin että on virus mutta kai se on jokin sivustoon liittyvä juttu. Hemmetin ärsyttävä toi, sort it out Sanoma Media!
Mulla tuli myös, en kylläkään tuollaista keskustelua avannut.