Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koiranomistajat ei huomioi muita?

Vierailija
02.03.2017 |

Aina kun olen kävelyllä 90% koirista lähestyy minua noin 10 cm päähän.
ennen luulin , että se on vikani, mutta nyt suuremmassa kaupungissa huomaan niin käyvän minun lisäkseni
myös ennen minua ja jälkeeni kävelijöille. eli voisitteko koiran taluttajat huomioida muita? melkein
sama jos aina heittäisin lumipallon/mutapallon koiranomistajan pään ohi.

Kommentit (6)

1/6 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. Millä tavalla ja missä tilanteessa?

Vierailija
2/6 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä itse kauempaa jos niin pelottaa tai ilmaise jo kauempaa että pitää koiran kaukana sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkumyy92 kirjoitti:

Öö.. Millä tavalla ja missä tilanteessa?

kun kävelen kadulla ja koitan olla mahdollisimman reunassa niin toista reunaa taluttavan koira tulee tosi lähelle. samoin minua ennen kulkevia ja jälkeeni tulevia joten vika ei ole minussa.

Vierailija
4/6 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noin muutenkin... En vihaa koiria mutta olen allerginen enkä vain nyt muutenkaan välitä niistä. Silti aina mennessäni koiranomistajaystävilleni kylään ne koirat päästetään hörsöömään siihen. Tervehdin kyllä koiraa ja annan nuuhkaista, tulenhan koiran reviirille, mutta mielestäni koirien ei tarvitse näytellä pääroolia ihmisten tapaamisessa. Ei ole kivaa kun ne siinä pyörivät ympäriinsä, hyppivät

syliin ja vievät kaiken huomion.

Vierailija
5/6 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrä itse kauempaa jos niin pelottaa tai ilmaise jo kauempaa että pitää koiran kaukana sinusta.

Olet nero! Ap voisi samantien hypätä ojan pohjalle, jotta koira saa kulkea rajoittamattomasti.

Terveisiä vanhemmillesi, kasvatustyö on onnistunut mainiosti.

Vierailija
6/6 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa täsmälleen samaa mieltä. Tykkään kyllä koirista, mutta nykyään niitä on vaan niin paljon ja omistajat todellakin olettavat , että vastaantulijoita ei haittaa, vaikka antaa vieraan koira tulla tosi lähelle nuuskimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme