Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Kutsuuko paras naisystäväsi sinua usein omaan kotiinsa vierailulle vai tapaatteko jossain muualla?

Vierailija
02.03.2017 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä käy kylässä minun luona, mutta ei koskaan ole kymmenen vuoden aikana pyytänyt kylään hänen luo.

Vierailija
2/7 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ystävien kanssa useimmiten tavataan jossain muualla kuin kenenkään kotona. Kahvilassa, ruokaravintolassa, lenkillä, uimassa, teatterissa, konserteissa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme aina muualla eli kahviloissa. En tapaa muitakaan ystäviäni kotonani tai heidän kotonaan vaan työpäivän jälkeen kahvilassa, ravintolassa tai mennään esimerkiksi katsomaan leffaa yhdessä ja jutellaan sen jälkeen.

Vierailija
4/7 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuu, miten niin? Menen monesti seuraksi istumaan iltaa, koska ystäväni ja tämän miehen vanhemmat sekä sisarukset asuvat kaukana. Joskus hänen miehensä tai teini-ikäinen tyttärensä istuu kanssamme, joskus on muitakin yhteisiä kavereita mukana.

Ja tietysti kutsun hänet myös itseni luokse.

Ja joskus tapaamme muuallakin - käymme nimittäin silloin tällöin leffassa.

Vierailija
5/7 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain muualla. Kotonaan saa kumpikin olla ihan riittävän paljon, joten on mukava lähteä jonnekin muualle. 

Vierailija
6/7 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho - onko kyläilykulttuuri alkanut kuolla näin voimakkaasti Suomessa? Miten teillä kaikilla riittää jaksaminen olla koko ajan jossain muualla kuin rentoutua kotisohvalla, joko omalla tai toisen? (Tai raha - kyllähän se on halvempaa juoda yhdessä jommankumman luona teetä tai kahvia kuin istua kahvilassa.)

/4

Vierailija
7/7 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/6:lle: Tätä minäkin olen jo pitkään ihmetellyt, että miten useimmat ihmiset toteavat, että kyläileminen on jäänyt moneltakin kovin vähiin. 

Itsestänikin on miellyttävämpää jutella ystävän tai tuttavien kanssa omassa kotona tai sitten vastapuolen kotona ilman että kukaan ulkopuolinen kuuntelee juttujamme sivusta seuraten kuten jossakin kahvilaravintoloissa saattaa joskus tapahtua.  Omassa kotisohvalla tai kahvipöydän äärellä on intiimien ja privaattiasioidensakin puiminen ystävänsä kanssa todellakin rentouttavampaa kuin tilassa, jossa on aina muitakin tuntemattomia kuuntelijoita.  Jossakin ulkona tietysti voi vaihtaa aatosta ystävänsä/ystäviensä kanssa esim. rauhallisessa merenrantapuistossa, missä ei muita ihmisiä likimainkaan. 

Ja kahvin tai jonkun muun seurustelujuoman tarjoaminen omassa kodissa nyt tulee huomattavasti halvemmaksi kuin myös leipomustenkin suhteen, valmisti ne sitten itse tai sitten kaupasta ostettuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi