Kiva tytön nimi, joka olisi helppo lausua missä vain
Emma tai Ella varmaan tulee, mutta ihan huvin vuoksi kysyn että mitä muita. Ei tartte olla kansainvälinen, ihan suomalainen kelpaa, mutta helppo lausua eikä tarkottaisi mitään "härskiä" tai omituista ainakaan englanniksi, saksaksi tai ranskaksi. Ihan suomalaisia "perusvirtasia" ollaan, mutta tässä on edessä vähän pitempiä reissuja Eurooppaan.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Li, maailmassa eniten annettu naisen nimi.
jos tarkoitat kiinassa, niin Li on siellä yleisin sukunimi. Ihmisten nimet sanotaan aina siellä järjästyksessä sukunimi-etunimi, joten joki saattaa luulla että Li on etunimi. Tosi monesti olen siellä saanut selittää, kumpi nimistäni on etunimi ja kumpi sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li, maailmassa eniten annettu naisen nimi.
jos tarkoitat kiinassa, niin Li on siellä yleisin sukunimi. Ihmisten nimet sanotaan aina siellä järjästyksessä sukunimi-etunimi, joten joki saattaa luulla että Li on etunimi. Tosi monesti olen siellä saanut selittää, kumpi nimistäni on etunimi ja kumpi sukunimi.
Mitä väliä? Nimi on helppo lausua missä vaan, sitähän ap kysyi.
Mia, Elle, Hanna, Linda, Linnea, Tea, Mila, Amanda, Matilda
Laura. Minulle nimi on toiminut hyvin. Vanhempani halusivat antaa minulle kansainvälisen nimen joka toimii englanninkielisissä maissa ja lisäksi Saksassa sekä Ranskassa. Ulkomailla asuessa nimi lausuttiin aina niin että sen ymmärsi hyvin eikä mitään kummasteluja koskaan tullut. Toimii myös Suomessa eikä Laura Virtanen tuo ollenkaan Jessica Mirabelliina Jäx Virtanen -viboja.
Victoria (paitsi Ruotsissa Viktuuria)
Mia taidetaan lausua suht samoin monessa kielessä. Myös Andrea.
Lisa lausutaan melko koherentisti
Esther