Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäero nainen vanhempi

Vierailija
02.03.2017 |

Onko palstalaisissa naisia joilla on huomattavasti nuorempi mies? Huomaako ikäeroa missään ja kauanko olette ollut yhdessä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on huomattavasti? Meillä on 5v ikäero ja hyvä niin koska minä - vaikka olen vanhempi olen paljon aktiivisempi esim seksuaalisesti.

En voisi kuvitellakaan että olisin vanhemman miehen kanssa!

Vierailija
2/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mies on 7 vuotta nuorempi, ollaan oltu 2 vuotta yhdessä ja ollaan avoliitossa. Ikäeroa ei muuten huomaa paitsi elämäntilanteesta, miehellä on yliopisto kesken kun taas itse olen jo työelämässä. Joskus tulee tunne että mies on jossain asiassa vähän epäkypsä mutta hänelle tulee varmaan sama minusta joten tätä en laske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut 6-9v. nuorempia miehiä. Ei ole ollut mitään erityistä.

Vierailija
4/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5vuotta miestä vanhempi, vieraammat ihmiset luulee aina, että mies on vanhempi. Ei haittaa ikäero ja yhdessä oltu jo 22vuotta.

Vierailija
5/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joan Collinsillahan noita on ollut useita. Nykyinen taitaa olla 30 vuotta nuorempi ja pitkään ovat olleet yhdessä, ainakin 15 vuotta. Millonkahan tämä nykyinen käy Joanille liian vanhaksi?

Vierailija
6/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut mua 13v. nuorempaan mieheen. Ottaisin jos saisin.

Vierailija
7/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha harppu. En panis.

M46

Vierailija
8/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 9 v. nuorempi.  Ollaan oltu 18 v. yhdessä varsin onnellisesti.  Mies on kypsynyt ja "parantunut" alkuajoista, minä valitettavasti olen hiukan "huonontunut"  ja vähän harmittaa että vanhenen aikaisemmin ja esim. eläkkeelle päästään eri aikaan. Mutta olemme  jotenkin hitsautuneet yhteen, olemme elämän aikana vuoroin tukeneet toisiamme, inside-huumoria riittää ja luulen että ymmärrämme toisiamme paremmin kuin kukaan toinen.

Vierailija
9/9 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä ole tutkittukin, että ikäerolla alkaa olla merkitystä sitten kun se on yli 15 vuotta. Ihan sama kumpi on nuorempi.