Mun mies herättää mut aina tahallaan illalla/yöllä!
Aina sanon miehelle, että nyt mua nukuttaa ihan älyttömästi niin älä herätä mua kun ite alat nukkumaan. Mies on siinä vieressä tabletilla ja saan nukuttua vaikka tabletin valo paistaa. Mutta, kun mies alkaa itse nukkumaan niin tahallaan herättää mut ensin. Alkaa nykimään mun peittoa ja puristelee persettä. Änkee niin lähelle mua että en mitenkään voi enää nukkua. Sitten suuttuu kun alan huutamaan että eikö täällä perk.le saa koskaan nukkua rauhassa. Sen jälkeen mies alkaa itse kuorsaamaan ja minä jään pyörimään sänkyyn. Mulle kyllä riittäisi se kun vauva herättelee yöllä.
Eikö kotiäiti tarvitse unta? Eikö lasten kanssa tarvitse olla pirteänä? Ilmeisesti ei.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Eroa.
No eiköhän nuo ole jo eronneet ajat sitten.
Mun mies ei ole koskaan herättänyt minua tahallaan, mutta nuorempana sillä oli tapana tulla huutamaan ja kiukuttelemaan mulle, jos jäin valvomaan kun hän oli mennyt nukkumaan. Meillä on hyvin erilaiset unirytmit ja hän oli sitä mieltä, että mun on nukuttava silloin kun hänkin nukkuu. Perustella ei osannut. (En siis todellakaan mitään melunnut tai muuten häirinnyt hänen nukkumistaan, yleensä luin kirjaa eri huoneessa.)
No, vaati tosiaan sen tiukan ukaasin että ero tulee jos ei muutosta käytökseen tule, ennen kuin tajusi että ei oo ok vaatia toista makaamaan joka ilta hiljaa valveilla 2-3 tuntia vain siksi, että ahdistaa jos kumppani valvoo kun itse nukkuu.
Ap:n ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu. Suikkari tai pillua ennen nukkumaan menoa, niin ei tule herätyksiä. Mikä siinä on niin vaikeeta?
Nukutteko sylikkäin mies ehkä herättää sut yöllä kääntymään toiselle polvelle.
Herättämistä nukahtamisen jälkeen käytetään kidutuskeinona. Ihan varmaan eron jälkeen sitä miestä ei kaipaa yhtään.