Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies herättää mut aina tahallaan illalla/yöllä!

Vierailija
02.03.2017 |

Aina sanon miehelle, että nyt mua nukuttaa ihan älyttömästi niin älä herätä mua kun ite alat nukkumaan. Mies on siinä vieressä tabletilla ja saan nukuttua vaikka tabletin valo paistaa. Mutta, kun mies alkaa itse nukkumaan niin tahallaan herättää mut ensin. Alkaa nykimään mun peittoa ja puristelee persettä. Änkee niin lähelle mua että en mitenkään voi enää nukkua. Sitten suuttuu kun alan huutamaan että eikö täällä perk.le saa koskaan nukkua rauhassa. Sen jälkeen mies alkaa itse kuorsaamaan ja minä jään pyörimään sänkyyn. Mulle kyllä riittäisi se kun vauva herättelee yöllä.

Eikö kotiäiti tarvitse unta? Eikö lasten kanssa tarvitse olla pirteänä? Ilmeisesti ei.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex, teki tuota, aloin sitten kostaa niin että sytytin valon ja tyynesti aloin lukea 

"Mitä vit tua sä teet?"

"Itse herätit! En saa enää unta joten luen"

Harkitsin myös imuroimista tai tiskaamista, mutta piti ajatella naapureita. Joten luin.

Lopulta meitä oli kaksi vihaista ihmistä hereillä, ex ei ymmärtänyt miten en muka saa uudestaan unta jos ihan vitsinä kutitaa minut hereille klo 2 yöllä.

Vierailija
42/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on kidutusta, että ei anna toisen nukkua. Lähipiirissä eräs mies teki tätä vastasyntyneen vauvan äidille, joka oli muutenkin väsymyksestä sekaisin. Tuo ukko paljastui pahimmaksi narskuksi, jonka kuunaan olen tavannut. Kontrolloinninhalu johti lopulta väkivaltaisiin tönimis sun muihin kohtauksiin, vaikka lapsella oli vauva sylissä. Mies kouluttautunut ja korkeassa asemassa, esittää normaalia työelämässä, mutta aivan psykopaatti. Suojele itseäsi ja eroa kiusaajasta. Heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisella oli vauva sylissä ja ukko tuli tönimään.

Vierailija
44/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on väkivaltaa. Tulipa hirveä olo puolestasi ap. Muistan ikuisesti miten kuoleman väsynyt olin lasten vauvavuosina, siinä jos vielä joku puupää olisi herätellyt tahallaan niinä pieninä hetkinä kun ylipäätään unta sai, olisi tullut varmasti ruumiita. Neuvon samoin kuin moni jo edellä, jätä se mies. Ihan oikeasti. Selkeästi puhe ei auta, joten ukolla viiraa pahemman kerran päässä.

Vierailija
45/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on ihan samanlainen mies. Juuri sama kaava. Meillä lapset jo aikuisia kyllä. Se on kaikkein veemäisintä, kun toinen sit lopulta tosiaan kuorsaa. Multa on unet menneet ja ärsyyntyminen pitää huolen, ettei ihan äkkiä edes nuku. Miten joillekuille ei tosiaan mene perille?

Vierailija
46/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistisen persoonallisuushäiriöisen toimintaa. Haluavat vahingoittaa toisia ihmisiä. Q

Vierailija
47/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juuri tuo kutittelijamies. Se on vaan hauskaa kutitella nukkuvaa eukkoa esim. nenästä. Hetken päästä toinen ihan täydessä raivossa ja täynnä pyhää vihaa. Sitten alan itse nukkua. Aina yhtä antoisaa.

M56

Vierailija
48/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja herättely on tosiaan ihan sitä että haluaisi huomiota ja läheisyyttä. Kyllä meillä läheisyyttä siis on, mutta unen tultua ei kyllä tarvii ketään herätellä sen takia! Jos on nauttinut vähänkään alkoa, niin ongelma korostuu toki. -nro50

Vierailija
49/65 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni herättelee minut aamuisin tuomalla aamiaisen ja kahvin/teen/kaakaon yöpöydälle. Pienet teot luovat rakkautta ja lempeä. Miksei voi vaan olla ystävällinen toiselle? Aloittajalle sanon vain että ansaitset hyvää, ja sinulla on vain yksi elämä.

N31

Vierailija
50/65 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni herättelee minut aamuisin tuomalla aamiaisen ja kahvin/teen/kaakaon yöpöydälle. Pienet teot luovat rakkautta ja lempeä. Miksei voi vaan olla ystävällinen toiselle? Aloittajalle sanon vain että ansaitset hyvää, ja sinulla on vain yksi elämä.

N31

Jos ei ole pakko nousta arvostan enemmän sitä, että mieheni antaa minun nukkua. Tuohan on muuten hieno ele, mutta ei, jos ei ole pakko herätä.

Vierailija
51/65 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan miehen kanssa vuoroviikon lapsen kanssa. Mahdollisuus omiin makuuhuoneisiin?

Vierailija
52/65 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vielä kerran miehelle selkeästi ja kuuluvasti, että jos vielä yhdenkin kerran tahallaan herättää ihan muuten vaan huvin vuoksi, laitan seuraavana päivänä eropaperit vetämään. Varmistaisin vielä, että mies on asian ymmärtänyt. Sitten tarvittaessa toteuttaisin lupaamani.

Jos et halua noin äärimmäiseen toimintaan lähteä, vaadit herätykselle selityksen joka ikinen kerta. Osta vaikka sellainen töötti ja tööttää mies hereille kerta kerrasta -periaatteella. Selitykseksi sama selitys, jonka mies edellisellä kerralla antoi sinulle.

En kyllä katselisi tuollaista hetkeäkään.

Vierailija
53/65 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja herättely on tosiaan ihan sitä että haluaisi huomiota ja läheisyyttä. Kyllä meillä läheisyyttä siis on, mutta unen tultua ei kyllä tarvii ketään herätellä sen takia! Jos on nauttinut vähänkään alkoa, niin ongelma korostuu toki. -nro50

Unen tultua? Ihmiset kirjoittaa itsestään ihan kuin olisivat söpöjä pikkulapsia. Tarkoitetaanko nukahtamista? Unen mentyä on varmaan heräämistä.

Vierailija
54/65 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niiiiin kiukkuinen jos joku uskaltaisi herättää vaan kiusan takia.

Nenään kyllä vetäisin!

Ärsyttävää !!

Vierailija
55/65 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee aika jolloin surette ettei mies huomioi tai koske

Koskaan

Vierailija
56/65 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli herättelijä. Jos ei muuta niin sit se aamuvuoroon lähtiessään tuli pussailemaan mua ja lässytti et mä meen nukkuu sä vielä... Siis joka vi%&n kerta!!

Sanoin nätisti ja rumasti. Kostin herättämällä hänet ym. Mutta se ei lopettanut sitä ikinä. Oli yksi suurimpia riidan aiheita mun puolelta. Hän vähätteli ja lässytti kun oot niin söötti nukkuessasi.

Lakkasin rakastamasta häntä.

Vierailija
57/65 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset naiset, eritoten aasialaiset, huomioivat miestään perheen lisäksi ennen nukkumaanmenoa jolloin näitä ongelmia ei ole. He hoitavat lapset ja miehen sekä kotityöt ilman mitään valitusta. Siihen heidät on kasvatettu. Ei ihme kun suomalaiset eroaa. Kun tulee rauhallinen hetki päivässä niin toinen painuu nukkumaan kun toinen haluaisi hellyyttä ja yhteistä aikaa. Se on parisuhteen liima.

Vierailija
58/65 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös herättelevä tauno puolisona. Herättää koska ei halua valvoa yksin tai on joku muu ahdistus menossa (ei diagnoosia). Kun saa hereille nukahtaa ite ja alkaa kuorsata, nuku nyt siinä sitten.

Muutin lasten huoneeseen nukkumaan, kyselemättä. Aiheutti mökötystä mutta enpä ala huvikseni valvoa. Tuntui niin tyhmältä kun lapset ei enää herättelee niin sit on miehen vuoro.

Vierailija
59/65 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
60/65 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se sillä tabletilla puuhailee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän