Eurokangas: verhojen asennuspalvelu?
Onko kellään mitään käsitystä mitähän Eurokankaalla mahtaisi maksaa verhojen asennuspalvelu? Ajatuksena on sieltä tietysti ostaa ja ompeluttaa verhot, mutta meillä kun on ongelma, että verhotanko on 3m korkeudessa on verhojen laittaminen sairaan hankalaa... Kellään kokemusta heidän asennuspalvelusta tai lähinnä sen hinnoista, jotta voisi edes miettiä onko realistinen vaihtoehto vai pitäisikö vaan itse jotenkin yrittää?
Kommentit (8)
Jos teillä on verhotanko kolmen metrin korkeudessa, oletan että katto on noin muutenkin aika korkea. Miten olette selvinneet tähän asti verhojen ja lamppujen kanssa ilman tikkaita? Mutta, soittamalla selviää hinta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään mitään käsitystä mitähän Eurokankaalla mahtaisi maksaa verhojen asennuspalvelu? Ajatuksena on sieltä tietysti ostaa ja ompeluttaa verhot, mutta meillä kun on ongelma, että verhotanko on 3m korkeudessa on verhojen laittaminen sairaan hankalaa... Kellään kokemusta heidän asennuspalvelusta tai lähinnä sen hinnoista, jotta voisi edes miettiä onko realistinen vaihtoehto vai pitäisikö vaan itse jotenkin yrittää?
Olisiko täysin pois suljettu vaihtoehto soittaa Eurokankaalle ja kysyä hintaa?
Me mammat ei tarvita mitään asennuspalveluita. Me kiivetään kun oravat 5metrin korkeuteen ja vaihdetaan pääsiäisverhot suitsait sukkelaan ihan itse.
Ehkäpä soitan sinne, ajattelin vain täältä kysyä ensin että saisi vähän osviittaa jos vaikka satun pyörtymään puhelimessa hinnan kuultuani :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä soitan sinne, ajattelin vain täältä kysyä ensin että saisi vähän osviittaa jos vaikka satun pyörtymään puhelimessa hinnan kuultuani :D
Luultavasti pyörryt. Laita pyöräilykypärä valmiiksi päähän:)
Tikkaat?