Kasmir taisi voittaa tän torttubattlen.
Kommentit (19)
Piti hieraista silmiä, että onko tämä trollausta mutta sitten huomasin että videon on julkaissut MYLLYN PARAS :'D
Kasmir on philippiiniläistortun ystävä.
Kasmir taitaa tosiaan tykätä nutellasta kun on tehnyt siitä kappaleenkin.. ruskeaa lierua tykkää nuolla
Raakoja torttuja, taisivat olla sakkotaikinaa.
Vieläköhän Myllynparas olisi halukas palkkaamaan kyseisen kaksikon torttumainokseensa?
Toisaalta tuon mainoksen jälkeenhän on paljastunut, että kyseisen kaksikon mieltymys torttuihin on todella syväluotavaa ja he ovat vihkiytyneet aiheeseen perinpohjin, joten asiantuntemusta aiheesta luulisi riittävän.
ja mitä torttua on livottu tuon jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
ja mitä torttua on livottu tuon jälkeen...
Tai ennen sitä. Pesivätköhän kätensä ennen leipomista?
Vierailija kirjoitti:
Kasmir on philippiiniläistortun ystävä.
Eikös sielläpäin ole torttu poikittain. Hän on siis poikkitortun ystävä.
Katsoin torttuvideon innoittamana cooking with Kasmir -jakson Youtubesta jossa tehtiin disneyn elokuvan inspiroimaa pastaa Kaunotar ja kulkuset.
Mä en keksi mitään mukahauskaa sanottavaa. Voi harmi.
kasmiria kiinnostaa kulkuset ja tortut
Mä mietin sitä Kasmirin ja Saaran VAUVA-biisiä, että on siinäki valittu hyvä kasvo nuorille suunnattuun kortsukampanjaan.
Haha kuunnelkaa näitä sanoja. It's all about me. Sopivaa.
Tortut uunissa. Jotakin salaliitto teorioita on myös mossaamaan biisistä... Kyllä nyt löytyy vihjeitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin sitä Kasmirin ja Saaran VAUVA-biisiä, että on siinäki valittu hyvä kasvo nuorille suunnattuun kortsukampanjaan.
Mutta sopiva tälläiseen kamppanjaan.
Törkeästi torttujen paisumista uunissa salakuvattiin.