Tänään sitä taas saa, nimittäin irtokarkkeja Cittarista ja Prismasta 4€/kg.
Karkkiosastolta löytyvätkkin sitten kaikki nämä mammat, jotka täälläkin kommentoivat, että "tänään söin yhden palan näkkileipää ja puolikkaan omenan, miksi lihon?" He latovat kilotolkulla säkkeihin irtiksia suu vaahdossa niin, että pienimmät lapset jäävät jalkoihin ja saavat iskuja kyynärpäistä. Kyllä naurattaa.
Kommentit (36)
Ei täällä ainakaan ole kummassakaan kaupassa tuollaista tarjousta.
Ja sitten ihmetellään miten Suomessa on ylipainoisia ja sairaita ihmisiä. Sokeri lihottaa, ja aiheuttaa tulehdusta kehossa. Päivässä pitäisi syödä maks 7 teelusikallista sokeria. Parasta on itse leipoa omat herkut, niin voi kontrolloida sokerin määrää!
Miksi tätä moskaa myydään joka paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Entinen myyjä jatkaa, joulusuklaiden tultua alennukseen se ryntäys oli jotain sanoinkuvaamatonta. Kärryyn lapattiin mitä vaan irti saatiin ja kassalla maksettiin voitonriemuisesti lastista se 200€.
Mahtoikohan viimeistään autolle kävellessä iskeä mieleen ajatusta, että käytinpä juuri pari hunttia suklaaseen 👍
Ei kukaan osta kotiinsa 200e alekarkkia omaan käyttöön, luulisi myyjänkin sentään tajuavan että tuollainen määrä menee jatkojalostukseen jolloin ostaja tekee sillä voittoa. Jos joskus miettisi hetken ennen kuin tuomitsisi, niin ei saisi typeryksen mainetta.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään miten Suomessa on ylipainoisia ja sairaita ihmisiä. Sokeri lihottaa, ja aiheuttaa tulehdusta kehossa. Päivässä pitäisi syödä maks 7 teelusikallista sokeria. Parasta on itse leipoa omat herkut, niin voi kontrolloida sokerin määrää!
Itse olen järkyttynyt siitä, että joka ikisessä pikkukaupassa on valtavat hyllyt karkkia, sipsiä, limua, eineksiä, puolivalmisteita, valmiskastikkeita, PASKAA. Kunnon ruokaa todella vähän, ehkä 20 %. Ihan sama miten pieni kauppa on, aina löytyy valtava valikoima näitä.
Onko ne kuin vanhoja jo, kun pitää päästä eroon? Lojuneet niissä laareissa jo varmaan kuukausia. Nam, miten pehmeitä ja tuoreita <3
Ne sienikarkit on kyllä aina ihan kovia!
Vierailija kirjoitti:
Entinen myyjä jatkaa, joulusuklaiden tultua alennukseen se ryntäys oli jotain sanoinkuvaamatonta. Kärryyn lapattiin mitä vaan irti saatiin ja kassalla maksettiin voitonriemuisesti lastista se 200€.
Mahtoikohan viimeistään autolle kävellessä iskeä mieleen ajatusta, että käytinpä juuri pari hunttia suklaaseen 👍
Mä en tuollaista lastia ole ostanut, mutta hain kyllä paperikonvehteja vitosella puolitoista kiloa, samoin marmeladeja.
Täytin nimittäin tässä vuodenvaihteen jälkeen pyöreitä, ja ostin juhliin tarjottavia. Karkit kun yleensä säilyvät sesongin jälkeen ainakin pari kuukautta - tyhmäähän niistä olisi maksaa liikaa, etenkin kun tarkoituksena ei ole ostaa jotain pikkupussillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen järkyttynyt siitä, että joka ikisessä pikkukaupassa on valtavat hyllyt karkkia, sipsiä, limua, eineksiä, puolivalmisteita, valmiskastikkeita, PASKAA. Kunnon ruokaa todella vähän, ehkä 20 %. Ihan sama miten pieni kauppa on, aina löytyy valtava valikoima näitä.
Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Olemme täysin vieraantuneet normaalista, hyvästä ruuasta. Se on yleensä juuri sitä itse valmistettua, tuoreista raaka-aineista tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan osta kotiinsa 200e alekarkkia omaan käyttöön, luulisi myyjänkin sentään tajuavan että tuollainen määrä menee jatkojalostukseen jolloin ostaja tekee sillä voittoa. Jos joskus miettisi hetken ennen kuin tuomitsisi, niin ei saisi typeryksen mainetta.
No hitto, oli meillä sitten paljon jatkojalostajia asiakkaina! 😉
Kyllä sitä vaan kaupan alalla oppi, että moni ostaa vaikka kiviä jos halvalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Olemme täysin vieraantuneet normaalista, hyvästä ruuasta. Se on yleensä juuri sitä itse valmistettua, tuoreista raaka-aineista tehtyä.
Juu ollaan me kyllä vieraannuttu siitä alkuperäisestä ja hyvästä ruuasta. Nyt äkkiä itse metsästämään lihaa ja kaikki raakana pöytään luonnosta kerättyjen kasvisten kanssa. Muu on paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Heh me tehdään tätä ja aina menee se 200-300e. Säästetään todella pitkä penni näin. Ne suklaat jne aina kestää todella pitkään oikein säilytettynä ja syödään niitä ns arkimääriä pitkin alkuvuotta. Kestää todella kauan ja lisäksi kun kahden lapsen synttärit alkuvuonna niin niistä saa tarjoiluihin ja esim fazerin sinisten paperikarkit käy leivontaan. Tyhmä on se joka ilkkuu, ei se joka säästää ;)
Minä ostan kaiken alennuksella jos vain pystyn ja kerralla enemmän. Selvää säästöä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne kuin vanhoja jo, kun pitää päästä eroon? Lojuneet niissä laareissa jo varmaan kuukausia. Nam, miten pehmeitä ja tuoreita <3
Ne sienikarkit on kyllä aina ihan kovia!
Naurattaa ihminen, joka puhuu karkkien "tuoreudesta". Pelkkää sokeria ja lisäaineitahan ne on, tuoretta nähnytkään.
Aikuisethan siellä on lappamassa karkkia. Oikeasti ei voinut lasta yksin päästää. Mun poika on jo 9v ja käytti viikonlopun karkkipäivärahojaan cittarissa viime lauantaina.
Aikuiset, sekä miehet että naiset ihan surutta tönivät pojan moneen kertaan sivuun. Oikein kyynerpäällä että lapsen sattui. Eikä ollut ainut lapsi jota siinä tuupittiin. Sitten menin viereen seisomaan ja blokkasin tönijät.aikuiset sitten alkoivat kiukuissaan huutaa että väistä siitä. No en väistänyt kunnes lapsi oli valmis. Totesin että mua saatte töniä ja haukkua mut mun lapseen ei koske kukaan.
Eikä nää kyllä ollu mitään läskejä wt-mammoja. Vaan ihan miehiä kalliissa puvuissa ja naisia ihan laidasta laitaan.
Mutta että karkkien takia on ok satuttaa lapsia ja töniä heikoimmat edestä pois.
Mitä ihmissaastaa.
Ja tämä kaikki Sellon cittarissa viime lauantaina
Meidän lähi prismassa oli kyllä karkit 8€ kilo..