Tänään kun sitten jätettiin se erohakemus!
Jätettiin tänään vaimon kanssa avioerohakemus käräjäoikeuteen, kun ei sillä avioliitolla enää ole mitään tunteellista merkitystä kuten ennen oli. Tämä oli paras päivä vuosiin, juhlittiin shampanjan kera päätöstä. Ei siis olla eroamassa, vaan jatketaan edelleen perheenä yhdessä asumista.
Kommentit (50)
Herra jumala mikä ääliö. Onkohan perussuomalainen? Aika mielenkiintoista, että tuollaisia tyyppejä kuin ap niin oikeasti on. Pitäisiköhän alkaa tutkiat kovasti tutkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta. Ei vaikutusta muiden asioihin. Ihan samalla tavalla kuin tänään vihittyjen homoparien. Onnea kaikille valitsemallaan tiellä! Mitä odotit? Että täällä joitain oikeesti kiinnostais edes ajatusleikkinä lapsellisten marttyyrien fantasiat?
Jep! On todellakin meidän oma ja yhteinen valinta. Halusin vain sanoa kun tästä asiasta niin moni sanoo että mitä se kenenkään omaa napaansa kutittaa jos homot menee naimisiin niin kyllä se monessa näkyy. Suomi on tänään ottanut piiiiittttkän askeleen taakseppäin hyvinvointiyhteiskuntana. Naimisiin on menty tunteesta eikä sille tunteelle ole enää perustetta. Se on pois kokonaisilta perheiltä kuten meiltä. Ap
Ap miettii homoja huolestuttavan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Herra jumala mikä ääliö. Onkohan perussuomalainen? Aika mielenkiintoista, että tuollaisia tyyppejä kuin ap niin oikeasti on. Pitäisiköhän alkaa tutkiat kovasti tutkimaan.
En ole, enkä ole minkään sortin uskovainen. Naimisiinkin mentiin salaa maistraatissa. Mentiin tunteesta ja rakkaudesta, erottiin vielä enemmän tunteesta ja rakkaudesta, sillä meidän suhde kestää kaiken. Ap
Tämä on typerintä mitä olen hetkeen lukenut.
Ap alkoi sitten multipeukuttaa omia viestejään.
Mä ymmärrän ap:ta, he ovat menneet tunteesta naimisiin ja se tunne voi eletyn elämän myötä kuihtua pois. Kuten jos puoliso huomaa menneensä naimisiin idiootin kanssa. Minulle henkilökohtaisesti tämä olisi hirveä tilanne, hyväksyisin senkin, että mieheni olisikin homo mutta ei ei ei ei sitä, että hän olisi idiootti.
Vierailija kirjoitti:
En mieti, mutta en koskaan tule antamaan homoille samaa ihmisarvoa kuin heteroille. En auta homoa, en osta enkä myy homolle mitään, lapseni eivät tule olemaan homojen kavereita eikä meille tule homojen äpäröitä kylään. Yksinkertaisesti en pidä homoa apinaa älykkäämpänä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on typerintä mitä olen hetkeen lukenut.
Joo. Jopa provoksi kaameaa typerehtimistä. Jos tämä on totta niin taas on laskettava alimman mahdollisen riman paikkaa. Typeryydellä ei taida olla mitään rajaa.
Ja nythän on käynyt ilmi, että ovat molemmat idiootteja! Ikävää että ehtivät lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nythän on käynyt ilmi, että ovat molemmat idiootteja! Ikävää että ehtivät lisääntyä.
Tuossa tilanteessa ero on todellakin ainoa vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mieti, mutta en koskaan tule antamaan homoille samaa ihmisarvoa kuin heteroille. En auta homoa, en osta enkä myy homolle mitään, lapseni eivät tule olemaan homojen kavereita eikä meille tule homojen äpäröitä kylään. Yksinkertaisesti en pidä homoa apinaa älykkäämpänä. Ap
Ja on vain mun mielipide homoista. Ap
"En osta enkä myy homolle mitään" - mä repesin ihan täysin :D tää tyyppi on se sama, joka sai huomautuksen poistaa kaupastaan paheksuttavat mainokset. Mainosti mm. miesten bikineitä. Ja koiranruokaa, "Mustille murkinaa" ja se ymmärrettiin rasistiseksi teoksi. Tyyppi on vaan tyhmä, ei siinä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus vielä saadaan jokin pelkästään tervejärkisten ihmisten keskenäinen liitto niin ilmanmuuta se on meidän juttu. Ap
Jos joskus tervejärkisyys tulee olemaan avioliiton peruste, sinä et oo jonon kärkipäässä
Ei ole kauan kuin homo passitettiin pakkohoitoon tutkittavaksi mikä on vinksallaan kun sama sukupuoli kiinnostaa muttei vastakkainen. Jos ihminen havaitsisi vaikkapa koirien alkavan olemaan kiinnostuneita vain samasta sukupuolesta eikä vastakkaisesta, alkaisi sitä tutkiat kovasti tutkimaan että mikä on HÄIRIÖN aiheuttanut. Jokin ei vain mene niinkuin luonto on luonut. Hoidettavaa todella olisi ja paljon, homoissa! Ap
Kyllähän hyvin monissa eläinlajeissa on homoja ja aiheesta on tosiaan tehty paljon tutkimuksia, miten se usein auttaa populaatiota selviämään paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on vain mun mielipide homoista. Ap
Harmi että voit päättää lastesi kavereista vain ekat n. 15 vuotta. Lastesi seksuaaliseen suuntautumiseen et puolestasi voi vaikuttaa yhtään.
Ihan vapaasti, ei kiinnosta.
Jos toisten onni ottaa teillä noin koville, niin minkä sille voi.
Oisko tää keskustelu tässä? "Älä ruoki provoa 2017"