Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milleniaalien täytyy olla maailmanhistorian PASKIN sukupolvi

Vierailija
01.03.2017 |

Huomionkipeitä, itserakkaita, fyysisesti ja henkisesti heikkoja, laiskoja ja ennen kaikkea kulttuurimarxististen aatteiden ja poliittisen korrektiuden läpeensä aivopesemiä idealistisessa kuplassa eläviä naiiveja typeryksiä

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenen vika se on? Oisiko niiden vanhempien ja ahneiden suurten ikäluokkien?

Vierailija
2/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomionkipeitä, itserakkaita, fyysisesti ja henkisesti heikkoja, laiskoja ja ennen kaikkea kulttuurimarxististen aatteiden ja poliittisen korrektiuden läpeensä aivopesemiä idealistisessa kuplassa eläviä naiiveja typeryksiä

Setä herännyt painajaiseen. Kutsu hoitaja peittelemään ja nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla oikeassa, mutta yhtä lailla täysin väärässä.

Hyvinvointi pilaa ihmiset, ja sitä on riittänyt juuri nyt niin kauan, että todellista pulaa kokeneet ovat länsimaista lähestulkoon hävinneet. Jäljellä on Suomessa väki, joka on tottunut saamaan kaiken.

Mutta eiköhän se kohta tuokin hyvinvointi rytise alas niin, että tuntuu...

Vierailija
4/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku se on sun vika. Ja sun koiran. Ainakin jos sulla on semmoinen.

Vierailija
5/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä, että mikä sukupolvi ne on kasvattanut.

Vierailija
6/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, milleniaalit mielellään haukkuvat esi-isiämme konservatiiveiksi, homofoobikoiksi, rasisteiksi ym. koska he eivät olleet kulttuurimarxismin aivopesemiä äärivasemmistolaisia hiiriä.

Mutta esi-isiemme ansiota on nykypäivän länsimainen hyvinvointi. Milleniaalit eivät ole tehneet merkittäviä keksintöjä eivätkä kykene pitämään yhteiskuntaa pystyssä. 

Vierailija
7/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, milleniaalit mielellään haukkuvat esi-isiämme konservatiiveiksi, homofoobikoiksi, rasisteiksi ym. koska he eivät olleet kulttuurimarxismin aivopesemiä äärivasemmistolaisia hiiriä.

Mutta esi-isiemme ansiota on nykypäivän länsimainen hyvinvointi. Milleniaalit eivät ole tehneet merkittäviä keksintöjä eivätkä kykene pitämään yhteiskuntaa pystyssä. 

:D Sinäkään et ollut rintamalla!

Vierailija
8/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla oikeassa, mutta yhtä lailla täysin väärässä.

Hyvinvointi pilaa ihmiset, ja sitä on riittänyt juuri nyt niin kauan, että todellista pulaa kokeneet ovat länsimaista lähestulkoon hävinneet. Jäljellä on Suomessa väki, joka on tottunut saamaan kaiken.

Mutta eiköhän se kohta tuokin hyvinvointi rytise alas niin, että tuntuu...

Mikä hyvinvointi? Hallitus ajaa alas hyvinvointivaltiota minkä kerkeää! Suomessa on kymmeniä tuhansia kodittomia, jotka elävät parilla eurolla päivässä. Jos tämä on riistoporvarin käsitys hyvinvoinnista, joka pilaa ihmisen niin riistoporvari tulisi viedä ladon taakse ja tappaa saatana!

Vierailija
9/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, juovat lattea ja energiajuomia ja menevät illalla kotiinsa nukkumaan. Kyllä silloin ennenvanhaan vedettiin pontikkaa tai lantrinkeja mehukattikanisterista ja vedettiin turpiin outoja. Mutta osaako nykynuoriso ryypätä ja vetää turpiin, osaako? Ei osaa, pilalla ovat, kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Vierailija
10/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä kulttuurimarxismista ja poliittisesta korrektiudesta, mutta valitettavasti tällä äärivasemmistolaisella aikakaudella sitä ei voi ääneen sanoa tai heti syytetään fasistiksi, rasistiksi ja natsiksi.

T: milleniaali

Vierailija
11/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen samaa mieltä kulttuurimarxismista ja poliittisesta korrektiudesta, mutta valitettavasti tällä äärivasemmistolaisella aikakaudella sitä ei voi ääneen sanoa tai heti syytetään fasistiksi, rasistiksi ja natsiksi.

Milleniaalilla täytyy olla jonkin sortin kehitysvamma jos pitää nykypäivää äärivasemmistolaisena. Kulttuurimarxismista puhuminenkin riittää jo kertomaan, että puhuja on ai-van vi-tun ty-hmä.

Vierailija
12/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin järkevä aloitus palstalla. Nykyiset parikymmpiset ovat todella pilalla. Tulevaisuus näyttäytyy lohduttomana.

Vierailija
13/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milleniaalilla täytyy olla jonkin sortin kehitysvamma jos pitää nykypäivää äärivasemmistolaisena. Kulttuurimarxismista puhuminenkin riittää jo kertomaan, että puhuja on ai-van vi-tun ty-hmä.

Poistu joskus av:lta ja käy katsomassa vaikka minkälainen paskamyrsky on menossa muualla maailmassa äärivasemmiston - etenkin niinkutsuttujen social justice warrioiden - toimesta. Puhujan täytyy olla ai-van vi-tun ty-hmä jos on todellakin missannut tämän ilmiön.

Vierailija
14/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O tempora, o mores

Vierailija
15/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikään ei ole ikuista - mielipiteetkään. Olen itse nähnyt miten helposti ihmiset muuttavat mieltään suuntaan tai toiseen, joten ne "poliittisesti korrektit" voivat olla pienen ajan kuluttua jotain ihan muuta. On itse asiassa aika pelottavaa miten vähän ihmisillä on omia mielipiteitä ja periaatteita nykyään. Ja miten helposti ohjailtavissa kaikki on.

Eniten minua omassa sukupolvessani kismittää se, että aitoja ongelmia olisi ratkaistavana musertavan paljon, mutta mielettömän paljon ihan älykkäätkin ihmiset käyttävät energiaa sen tyyppisiin väittelyihin, että joku tunnettu henkilö on sanonut Twitterissä jotain ongelmallista, tai että onko jossain hittileffassa väärä näyttelijä saanut roolin.

Tuntuu että nykypäivänä koko elämä pyörii aivokapasiteetin haaskaamisen ympärillä. Paljon sanahelinää tyhjästä. Jotkut haaskaavat aikansa Kardashian-uutisten parissa, toiset lukevat Mv-lehtiään kuin raamattua, ja kolmannet käyvät toinen toistaan turhanpäiväisempiä some-ristiretkiä jonkin hyvän asian puolesta. Kun kaikki säntäilevät sinne tänne, kukaan ei jaksa kiinnittää huomiota siihen, miten tätä maailmaa oikeasti johdetaan ja mihin suuntaan. Kuka edes tietää? En minä ainakaan. Olen jotenkin totaalisen puutunut kaikkeen.

Vierailija
16/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä ne milleniaalit on? tarkoittaako se vuoden 1980 jälkeen syntyneitä vai pelkästään vuoden 2000 jälken syntyneitä?

Vierailija
17/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sellainen kommentti, jota olisi voinut odottaakin milleniaalilta.

Vierailija
18/32 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 1410-luvulla syntyneet oli vielä enemmän pihalla.

Puhumattakaan 800ekr syntyneistä. Itsekkäitä ja tietämättömiä fanaatikkoja kaikki tyynni.

Vierailija
19/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horatius totesi nuorison olevan pilalla jo  ennen ajanlaskun alkua. Jotkut asiat eivät muutu 2000 vuodessa.

Vierailija
20/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistu joskus av:lta ja käy katsomassa vaikka minkälainen paskamyrsky on menossa muualla maailmassa äärivasemmiston - etenkin niinkutsuttujen social justice warrioiden - toimesta. Puhujan täytyy olla ai-van vi-tun ty-hmä jos on todellakin missannut tämän ilmiön.

:D :D :D